niedziela, 10 września 2017

Wakacyjny niezbędnik DOVE


Witajcie we wrześniu. Dla wielu z Was od kilku dni wakacje dobiegły już końca. Dla studentów to ostatnie dni wolności. Osobiście pierwsze dni września spędziłam wylegując się na plaży, (stąd też moją nieobecność). Aby móc w pełni odpoczywać i cieszyć się promieniami słońca, razem ze mną na wakacje poleciał wakacyjny niezbędnik "dla niej i dla niego" zaopatrozny w najmożebniejsze kosmetyki DOVE, Vaseline, Rexona, Timotey oraz Toni&Guy. Chcecie zobaczyć, co się w nim znalazło, zapraszam do dalszej części wpisu.


Włosy

Piękne, lśniące włosy to coś, czego nie może zabraknąć żadnej kobiecie. Na wakacjach jesteśmy narażona na wiele szkodliwych czynników, słońce, słona woda to tylko niektóre z nich. Z pomocą moim włosom przyszły dwa produkty.
Timoeti, Pure, Odżywione i lekkie włosy. Szampon, który sprawia, że włosy są odżywione i lekkie. Podczas podróży lub lotu samolotem nie zawsze mamy możliwość umycia włosów w tradycyjny sposób, wtedy ratunkiem okazuje się suchy szampon.
Toni&Guy, Instant Refresh Dry Shampoo, uratował mi życie w niejednej sytuacji.

 

Odśwież swoje ciało

Po długiej i męczącej podróży nie ma nic bardziej przyjemnego niż relaksująca kąpiel lub aromatyczny prysznic. W tym przypadku najlepszymi przyjaciółmi okazały się Dove, Go Fresh, Mydło w kostce, które idealnie nawilża skórę, nadając jej piękny zapach. Gdy potrzebowałam szybkiego, Dove, Go Fresh, Żel pod prysznic okazał się niezastąpiony, pozostawiając piękny, pomarańczowy zapach.


Nawilżenie

Po słonecznych kąpielach nasza skóra jest wysuszona, aby nasza opalenizna dłużej się trzymałą powinniśmy zadbać o odpowiednie nawilżenie. Do tego celu idealnie sprawdził się u mnie Dove, DermaSpa, Goodness, Balsam do ciała doskonale regeneruje i nawilża nawet tak atopową. W kryzysowych sytuacjach zaopatrzona byłam w Vaseline oraz Dove, Derma Spa, Intensive, Krem do rąk, które zawsze znajdowały się w mojej torebce.


Kuszący zapach

Słońce i perfumy to nie jest dobry połączenie, jednak co zrobić, by ładnie pachnieć na plaży i ograniczyć nieprzyjemne pocenie. Tutaj wybrałam Dove, Go Fresh, Antyperspirant, który pozwalał czuć się komfortowo przez cały dzień.


Męska strona mocy.

Jako że w podróż nie wybrałam się sama, mój mężczyzna również został zaopatrzony w najpotrzebniejsze produkty.
Rexona, Aventure 24h okazała się wybawieniem nawet w czasie największych upałów, dając poczucie komfortu nawet podczas całodniowych wypraw. Dove, Men+Care, Extra Fresh, Żel pod prysznic to najlepszy żel, który dotychczas testowaliśmy, ma delikatny, ale utrzymujący się przez długi czas zapach. Dove, Men+Care, Szampon+ Odżywka Fresh Clean 2in1 to wybawienia dla męskich włosów. Dodaje im świeżości i połysku.


Tak więc wyglądał nasz wakacyjny niezbędnik, a co znalazło się w waszej walizce? Z chęcią wysłucham waszych propozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz