środa, 5 kwietnia 2017

BĄDŹ W FORMIE: JAK ZMIENIĆ NAWYKI ŻYWIENIOWE?

BĄDŹ W FORMIE: JAK ZMIENIĆ NAWYKI ŻYWIENIOWE?

Wiosna zawitała u nas na dobre, a co za tym idzie, do wakacji pozostało nieco ponad 2 miesiące, dla wielu osób to dobry czas na zmianę nawyków żywieniowych. Jak jeść, żeby czuć się zdrowo i wyglądać dobrze podczas wakacji? O tym dowiecie się w dzisiejszym wpisie.


Pamiętaj o śniadaniu

Wiele odchudzających się osób błędnie pomija posiłek jakim jest śniadanie, licząc, że to przyniesie im większe efekty, ot jednak mit. Śniadanie to najważniejszy posiłek pomaga rozkręcić nasz metabolizm i dostarcza potrzebnych do funkcjonowania elementów odżywczych. Dlatego pamiętajmy, aby maksymalnie do godzinny po przebudzeniu spożyć pierwszy posiłek.



Regularne posiłki

Zdrowa dieta wcale nie ogranicza się do jedzenia minimalnej ilości posiłków, wręcz przeciwnie, jeśli chcemy być w dobrej formie, powinniśmy stale, dostarczać naszemu organizmowi energii. Posiłki spożywane co 3-4 godziny w odpowiednio dobranych porcjach zapobiegną napadom głodu oraz utrzymają nasz metabolizm na stałym poziomie.

Więcej owoców i warzyw

Ostatnią kwestią, jaką poruszę w tym poście, jest kwestia spożywania owoców i warzyw. To właśnie one powinny towarzyszyć każdemu naszemu posiłkowi. Dzięki nim dostarczymy odpowiedniej ilości witamin i mikroelementów bardzo ważnych dla naszego organizmu.

Doskonale rozumiem, że większość z Was żyje w wiecznym pędzie i ciężko jest znaleźć codziennie czas na przygotowanie 5 pełnowartościowych posiłków. Nic straconego istnieją przecież diety pudełkowe. Poniżej możecie porównać i sprawdzić ceny tego typu rozwiązań w Waszym mieście.

Co sądzicie o tego typu rozwiązaniu? Korzystacie, a może dopiero zamierzacie zacząć z dietą pudełkową?