poniedziałek, 24 października 2016

STYLIZACJA HYBRYDOWA Z VICTORIA VYNN

Coraz częściej na blogach poruszana jest tematyka manicure hybrydowego, dziś i ja postanowiłam podzielić się moimi spostrzeżeniami i stylizacjami wykonanymi właśnie tą metodą. Moja historia zaczęła się kilka lat temu. Zachwycona wykonanym przez kosmetyczkę manicure zamówiłam zestaw startowy (malowanie zwykłymi lakierami wychodzi mi całkiem dobrze, dlaczego, by nie spróbować). Paczuszka przyszła, a ja zabrałam się do pracy. Wyszło prawie idealne, przez pierwsze dwa dni byłam zachwycona. Trzeciego dnia lakier zaczął się łuszczyc, nie poddawałam się i sprawowałam jeszcze dwa razy to samo. Zraziłam się i odstawiłam przyrządy na kilka lat. Jednak kilka miesięcy temu postanowiłam spróbować jeszcze raz, zamówiłam bazę, top i jeden lakier w profesjonalnym sklepie. Pierwsze podejście udało się, drugi i kolejny raz też jak to możliwe. W drodze dedukcji doszłam do wniosku, że winnymi są lakiery, nigdy więcej nie będę używała bardzo tanich produktów, ani zestawów kitowych. Kończąc moją krótką, hybrydową historię chciałabym Was zapoznać z lakierami, którymi wykonana jest dzisiejsza stylizacja.
Lakiery hybrydowe Victoria Vinn to moje odkrycie ostatnich tygodni.




Baza PURE osiada płaski pędzelek i konsystencję umożliwiającą proste i dokładne nałożenie na płytkę paznokcia. Doskonale zwiększa przyczepność koloru i co najważniejsze jest samopoziomująca, dzięki czemu zapewnia gładkie położenie lakieru. Utwardzana w lampie LED trwa tylko 30 sek. Zwiększa przyczepność koloru.
Lakiery PURE CREAMY HYBRID COLOR oferowane przez firmę Victoria Vinn występują w 36 wersjach kolorystycznych. Buteleczki o pojemności 8 ml kosztują ok 28 zł. Już po pierwszym użyciu zachwycona byłam konsystencją produkty jest nieco mniej gęsta niz większość hybryd, mimo to zapewniając idealne krycie. Co stanowi niewątpliwy plus przy tworzeniu gradientów czy paznokci ombre.

TOP PURE zapewnia doskonałe wykończenie i przepiękny blask. Całość pozostaje w nienaruszonym stanie 2-3 tygodnie.

 Płyn alco remover, który stanowi idealną alternatywę dla zmywaczy na bazie acetonu. Pomaga usunąć hybrydę, nie niszcząc paznokcia tak mocno, jak produkty na bazie acetonu. Procedura ściągania nie jest skomplikowana. Przy pomocy pilnika usuwamy warstwę topu, a następnie nakładamy waciki nasączone Alco Removerem i pozostawiamy na 15 min. Zdejmujemy kompresy i przy pomocy patyczka zdejmujemy pozostała warstwę lakieru.

1 komentarz:

  1. ja tam wolę semilaci, moim zdaniem ich jakość jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń