niedziela, 22 listopada 2015

ŚWIĄTECZNE ZAKUPY W BEZPIECZNY SPOSÓB


Wielkimi krokami zbliża się do nas okres Mikołajek i Świąt, a co za tym idzie musimy się zmierzyć z kwestią prezentów. Coraz więcej z nas decyduje się się na zakupy przez internet. Szczególnie uwązni musimy być prze doborze kosmetyków i produktów higieny. Niezależnie czy produkty kosztują kilka czy kilkaset złotych warto pamiętać o kilku, zasadach, które pomogą nam wybrać bezpiecznie sklep, w którym dokonujemy świątecznych transakcji.


Po pierwsze, nasze zakupy powinniśmy zacząć od wybrania interesującego Nas produktu i wyszukania sklepów, które posiadają go w swoim asortymencie.  Kolejnym i najważniejszym krokiem jest sprawdzenie bezpieczeństwa i rzetelności firmy, w któej dokonujemy zakupu. Jak to zrobić? W interniecie mamy wiele portali zajmujących zbierających opinie użytkowników na temat sklepów internetowych. Sama chętnie korzystam z  http://okazje.info.pl/sklep-internetowy/shop-dent/
Porównywarka pozwala na recenzje opisowe i ocenę liczbową wielu użytkowników kupujących w danym sklepie.Szczególnie w okresie Świątecznym warto sprawdzać dostępność produktu w magazynie. W przypadku chwilowej niedostępności najlepiej wykonać telefon w celu ustalenia możliwego terminu dostawy.  Jeśli uzupełniliśmy swój koszyk pozostaje nam jedynie zamówić produkt i czekać na upragnioną przesyłkę. Teraz pozostaje nam jedynie pakowanie prezentów i podarowanie ich najbliższym osobom. 

A czy Wy wybraliście już prezenty na święta? Czym obdarujecie swoich najbliższych stawiacie na kosmetyki, ręcznie robione produkty? W jaki sposób dokonujecie trasakcji nadal w sklepach stacjinarnych czy juz przez interet?

6 komentarzy:

  1. Ja już mam część prezentów kupionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam prezenty dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku idę w handmade, na razie zebrałam pomysłu http://storeko.pl/blog/2015/11/20/handmade-prezenty/ ale już powoli zabieram się do dzieła bo nie ma co zostawiać na ostatnią chwilę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupuję prezenty przez cały rok i trzymam je specjalnym, tajemnym schowku;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też najczęściej wybieram zakupy przez Internet jeżeli chodzi o prezenty świąteczne. Zazwyczaj korzystam z allegro i na szczęście nigdy za nic nie przepłaciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupowanie prezentów dla całej rodzinki jeszcze przede mną. W tym roku zaryzykuję i polecę właśnie w kosmetyki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń