piątek, 29 maja 2015

MAJOWE ODŚWIEŻENIE Z DOVE



Mimo, że kalendarzowa wiosna w pełni, gdyby nie otaczająca  nas zieleń moglibyśmy się zastanawiać czy nie mamy przypadkiem jesieni. Aby to sobie wynagrodzić warto poświęcić trochę czasu na relaks i przygotowanie ciała na cieplejsze dni. Kilka tygodni temu, pewnego pochmurnego dnia, wracałam zmęczona po zajęciach. Dzień jak każdy z pochmurnych nie napawał mnie większym optymizmem, aż do momentu, gdy przy wejściu czekała na mnie tajemnicza paczuszka. Nic tak szybko nie poprawia kobiecie humoru, jak...? Zakupy i niespodziewane prezenty. Co znalazło się w tajemniczej paczce. Wiosenne (nie)nowosći pielęgnacyjne od DOVE.
 Dlaczego użyłam sformułowania (nie)nowości? A to dlatego, iż w przesyłce znalazły się produkty, który już od pewnego czasu marka ma już na swoim rynku, jednak teraz pojawiły się nowej, rewolucyjnej formule. Trzy żele pod prysznic i dwa mydełka w kostce rozgościły się u mnie w pełni i zyskały duże zainteresowanie. Świeże wiosenne zapachy otrzymujące się w delikatny sposób na skórze wzbudziły u mnie duże zainteresowanie.



Z największe zdziwienie na mojej twarzy pojawiło się jednak, gdy zaczęłam porównywać stare składy poszczególnych produktów z ich nową formułą. Firma DOVE pozmieniała swoje składy, ograniczając użycie takich składników, jak:  Sodium Laureth Sulfate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride.
Nie zanudzając Was dłużej zapraszam na mini przegląd produktów, które miałam okazję testować .

ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC DOVE DEEPLY NOURISHING
To idealne produkt dla każdej miłosniczki delikatnych, neutralnych zapachów, dobrze oczyszcza skóre, nie powodując jej przesłuszenia. Idealny do codziennej pielegnacji.


ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC DOVE CARING PROTECTION DO SKÓRY SUCHEJ

Tutaj mamy idealn przykład dla ludzi zmagających siez przesuszoną skórą. Dlatego też ten produkt w krótkim czasie stał się moim faworytem. Od lat zmagam się z problematyczną, atopową skórą. Wiele kosmetyków myjących nadmiernie ją przesusza lub podrażnia. w tym przypadku byłam nadzwycaj zdziwiona. Skóra nie dość, że jest dobrze oczyszczona, stała się bardziej elastyczna i nawilżona.

ŻEL POD PRYSZNIC DOVE PURELY PAMPERING MLECZKO KOKOSOWE Z PŁATKAMI JAŚMINU
Na sam koniec przeglądu żeli pod prysznic przedstawiam Wam propozycje idealna na letnie, słonecne dni. Kokosowy żel przeniesie nas wprost na słoneczne plaże.
Teraz dwa produkty dla zwolenników kostek myjących. Mimo,że ja jestem typowym zwolennikiem żeli pod prysznic muszę stwierdzić, że mydełka DOVE zbierają liczne pochwały wśród poozstałych domowników.

DOVE KREMOWA KOSTKA MYJĄCA




DOVE PURELY PAMPERING KREMOWA KOSTKA MYJĄCA COCONUT MILK


A Wy miałyście do czynienia z produktami DOVE? Z ich starą, a może nową wersją? Widzicie różnice?

6 komentarzy: