wtorek, 14 kwietnia 2015

POSTAW NA RZĘSY - CZY ISTNIEJE ODŻYWKA IDEALNA?

  Wiosna, wiosna za oknem coraz cieplej a w mojej kosmetyczce coraz liczniej pojawiają się kosmetyczne nowości. Ostatnio trafiła do mnie szczelnie opakowana wypełniona miętowymi piankami tajemnicza przesyłka, a w jej środku. Nowość od REALASH  - Eyelash Enhance, czyli serum intensywnie regenerujące rzęsy. 



  Jestem posiadaczką dość długich, ale niestety też bardzo jasnych i dość cienkich rzęs. Gdy nie nakładam nią nie henny lub zwykłej maskary końce są niemal przezroczyste :( Moje dotychczasowe przygody z odżywkami do rzęs nie kończyły się zbyt owocnie, przy jednych od razu przychodziła reakcja alergiczna i zapuchnięte powieki uniemożliwiały w żaden sposób dalszego stosowania inne z kolei nie przynosiły żadnych efektów. 
Skład: Aqua, Propanediol, Panthenol, Glycerin, Biotinoyl Tripeptide-1, Acorus Calamus roqt Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Calendula Officinalis Flower Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Equisetum Arvense Leaf Extract, Hydrolyzed Silk, Linum Usitatissimum Seed Extract, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide 

  Czym charakteryzuje się serum od REALASH? Teraz zostawiam Was z opisem producenta oraz składem.
REALASH to serum stworzone z myślą o kobietach, które marzą o długich, mocnych i gęstych rzęsach. Polecane jest szczególnie tym paniom, których rzęsy są z natury krótkie, osłabione ze względu na wiek czy też zniszczone przedłużaniem, stosowaniem nieodpowiednich kosmetyków i doczepianiem sztucznych rzęs.
REALASH został poddany rygorystycznym badaniom, które potwierdziły, że substancje aktywne zawarte w formule wydłużają, zagęszczają rzęsy oraz zapobiegają procesowi ich wypadania.


Więcej o produkcie możecie przeczytać na stronie producenta: www.realash.pl 
Jak sprawdzi się ta odżywka? Za kilka tygodni podzielę się z Wami moją opinią. 
A Wy miałyście styczność produktami REALASH, a może stosowałyście inne odżywki/ sera? Jak sprawdziły się u Was?

9 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. J tez testuję i jestem bardzo ciekawa efektu bo ostatnio mam bardzo słabe rzęsy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie revitalash zadziałało cudnie, jednak po kilku miesiącach zwłaszcza brwi wróciły do poprzedniego stanu i znów muszę im pomóc ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje, że Ci pomoże ja musiałam odstawić takie odżywki na jakiś czas z racji alergii na pyłki i kota : c

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa efektów, ja stosuję, jak na razie olejek rycynowy. Nie dość, że mam mało rzęs, to jeszcze zaczęły lecieć, myślałam, że za jakiś czas zostanę bez rzęs. Po miesiącu kuracji stwierdzam, że już mi tak nie wypadają i się przyciemniły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym serum, ciekawe, jak się sprawdzi :) Mi pomogła odżywka L'Biotica ;)

    OdpowiedzUsuń