niedziela, 29 marca 2015

WIOSENNE NOWOŚCI KOSMETYCZNE ROSSMANN, SALLY HANSEN I INNI


W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was kilka nowości, które ostatnio zagościły w moich kosmetycznych zbiorach. Nie ma tu specjalnych kategorii, totalny mix również w rozbieżnościach cenowych. Czy cena robi różnicę niebawem się przekonam? Was zostawiam ze zdjęciami i pytaniem czy miałyście już coś z tych produktów? Jak się sprawdzały?



Lakiery SALLY HANSEN z akacji DKMS


Płyn do soczewek ReNu, kupiony podczas dni SUPERPHARM za 14,99 zł

Suchy szmapon ISANA za niespełna 6 zł

Żel ISANA 2,99 ZL

A na sam koniec, antycellulitowe serum, które w najbliższym czasie będę testować. Ciekawe cyz sprawdzi się dobrze?


15 komentarzy:

  1. Jest i mój ulubiony żel z ISANA ;) ...piękne kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś zraziłam się do lakierów SH, jedynie odżywki spisują się moim zdaniem - najlepiej z tej firmy :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    What's in my travel beauty bag? <- zobacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj czym naraziły się lakiery i jaką serię używałaś?

      Usuń
    2. O kurczę, jeśli odzywki w tej firmie są najlepsze to strach się bać o lakiery - kupiłam niedawno właśnie jedną z nich i jest prze-ok-rop-na :/

      Btw. - też kupiłam ten płyn Renu w SP, to była świetna okazja :)

      Usuń
  3. Świetna cena tego płynu do soczewek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no to serum do ciała mnie zainteresowało ;) Jest wiele produktów, co wiele obiecują, ale na tym się zwykle kończy. Czekam z niecierpliwością na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety zawsze sceptycznie podchodzę do obietnic na opakowaniach, ale zobaczymy na razie daje mu szanse

      Usuń
  5. Miałam płyn do soczewek, u mnie sprawdzał się całkiem dobrze oraz suchy szampon z Isany, też ok - za cenę, w której go dorwałaś tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel z Isany prześlicznie pachnie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten suchy szampon z Isany :) spisuję się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie ciekawi to serum antycellulitowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię żele z Isany :). Btw. Jak spisuje się ten płyn do soczewek? Jest delikatny dla oczu?

    OdpowiedzUsuń