niedziela, 22 marca 2015

TAJEMNICZA PACZKA Z LAKIERAMI SALLY HANSEN

Kto śledzi lub zerka na mojego INSTAGRAMa już wczoraj mógł zobaczyć jaka paczka trafiła do mnie wczoraj. Białe pudełko ze znaczącym napisem, a w nim 6 lakierów Sally Hansen oraz pędzelek i szklany pilnik, który przetrwał niespełna godzinę (uwielbiam swoje roztrzepanie) oraz instrukcja jak wykonać znaczek niosący pomoc. A wszystko to, aby wspomóc ludzi walczących z białaczką. O czym dokładnie mowa i jak Wy możecie im pomóc (nie koniecznie stając się dawcą)? Zapraszam do dalszej części posta.




  Kiedy tydzień temu wymieniałam korespondencje z Klubem Miłośniczek Paznokci, nie spodziewałam się, że będę mogła połączyć malowanie paznokci z pomocą innym ludziom. Jak to możliwe?  Fundacja DKMS we współpracy z marką COTY postanowiła zorganizować akcję" Wzór od naśladowania" .

"Czy wzór na paznokciu może ratować życie?
Zaraz, chwila... wzór? Na paznokciu?
Dokładnie w tym momencie ktoś na świecie słyszy diagnozę: rak krwi.
Zanim skończysz czytać poniższy tekst, rak zaatakuje dwukrotnie.

Twoje zadanie jest proste.
Wystarczy, że namalujesz na paznokciu poniższy

WZÓR
DO NAŚLADOWANIA „&”

Dokładnie – malując ten znak stajesz się dla innych wzorem. Dlaczego?

Wiemy, że ten nietypowy sposób popularyzacji symbolu walki z rakiem krwi, zwiększy ogólną świadomość zachorowalności i dawstwa szpiku, a przede wszystkim zachęci społeczeństwo do rejestracji w bazie dawców Fundacji DKMS Polska. Każda rejestracja to szansa dla chorych na odnalezienie bliźniaka genetycznego – dawcy komórek macierzystych krwi lub szpiku.

Głośmy razem WORLD BLOOD CANCER DAY i demonstrujmy znak „&”.
Gdy ktoś zapyta o znak, opowiedz o jego znaczeniu i zachęcaj do rejestracji na stronie www.dkms.pl. Zrób zdjęcie paznokci (lub innej sytuacji, w której pojawi się wzór) i udostępniaj je. Popieraj naszą akcję w każdym możliwym medium!

Bądź dla innych Wzorem do naśladowania.

Dzięki tej akcji pokazujemy, że istnieje prosty sposób, by wesprzeć walczących z rakiem krwi. Wystarczy kilka prostych ruchów, by pokazać, że chorzy nie są sami.
Tworząc wzór okazujesz swoje zaangażowanie! My przekazując 1% ze sprzedaży lakierów fundacji DKMS, wspieramy rejestrację dawców, a tym samym leczenie osób chorych na raka krwi. Dołącz do nas! Ty&My - Wspólnie możemy zdziałać więcej!"
Więcej informacji o akcji ->  http://www.wzordonasladowania.pl/



21 komentarzy:

  1. też mam, super akcja ;) mi niestety całe pudełko przyszło wygniecone, tak samo ten znaczek.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pudełko dość " zmęczone życiem", ale reszta w porządku :)

      Usuń
  2. Swietna jest tak akcja trzeba przyznac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie podobny post jutro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby też Sally, czy dostalas inne lakiery? :)

      Usuń
  4. Tez dostałam ale Astora :) Lubie takie akcje, gdzie mogę komuś pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powinno być więcej takich akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne kolory! i super akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam lakiery Astor, w tym jeden właśnie na paznokciach :D
    Na 28 maja zmaluję wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj,kolory zachwycają - choć sama nie maluję paznokci,to jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery świetne, a ta akcja to jedna z lepszych jakie powstały w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjna akcja wzór obowiązkowo zmaluje :)

    OdpowiedzUsuń