poniedziałek, 8 grudnia 2014

TOŁPA ANTYCELLULITOW MGIEŁKA DO CIAŁA HIT CZY KIT

Zbilansowana dieta, z dość ograniczonym spożyciem cukrów prostych i soli oraz regularne ćwiczenia, nie pozbawiły moich okolic ud i pośladków w 100% cellulitu. Co prawda jest on słabo widoczny, jednak jakieś ślady przy bliższym przyjrzeniu można zauważyć. Nigdy specjalnie nie szukałam w drogeriach i aptekach produktów antycelullitowych czy ujędrniających. Kiedy na spotkaniu blogerek w Katowicach otrzymałam do testów produkt marki TOŁPA. Produkt antycellulitowy w sprayu? To możliwe?


Owszem, szczerze mówiąc zafascynowana opakowaniem i sposobem aplikacji produktu, bez dłuższego zastanowienia postanowiłam go wypróbować. Delikatna, lekka mgiełka, bo właśnie z taką konsystencją mamy do czynienia powinna zostać zaaplikowana na dotknięte cellulitem części ciała i dokładnie wmasowywana ku górze. Czynność tą powtarzamy 1-2 razy dziennie. Zapach, który towarzyszy przy użytkowaniu produktu niewątpliwie zachęca do regularnej pielęgnacji
Pierwsze efekty - znaczne wygładzenie skóry, a wręcz nadanie jej aksamitności widoczne były już po pierwszej aplikacji. Redukcja pomarańczowej skórki następowała powoli, ale widocznie. Po ponad miesiącu stosowania i zużytej 3/4 objętości zaobserwowałam znaczne (jeszcze nie całkowite) zredukowanie się cellulitu.  Patrząc na efekty i wydajność produktu już przymierzam się do zakupu nowej buteleczki. Dla ciekawych składników jakie zawarła TOŁPA w tym produkcie zostawiam skład:
torf tołpa, ekstrakty z korzenia pokrzywki indyjskiej, liści dębu paragwajskiego, ziaren kawy i kory drzewa Cekropia obtusa, żywica drzewa Mukul

A wy używacie produktów antycellulitowych?
Miałyście do czynienia z tym produktem?

11 komentarzy:

  1. Miałam ich serum ujędrniające i było megaaaa, więc nie mogę się doczekać aż wypróbuję mgiełkę :D Z tym, że moja czeka w lodówce na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również miałam ich serum antycellulitowe i było świetne :) Mgiełka ta mnie bardzo zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawię je sobie chyba na święta skoro tak fajnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego produktu nie miałam, ale cała seria tołpy na cellulit mnie kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. mgiełka antycellulitowa ? pierwszy raz widzę;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu wyciągnąć z szafki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodaję go do mojej wishlist :).

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedzialam ze aż tak się dobrze sprawdzi;') szukam własnie dobrego preparatu o takim działaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. musze ją przetestować;) bo też ją mam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego produktu, po przeczytaniu Twojej opinii chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń