poniedziałek, 20 października 2014

RELACJA ZE SPOTKANIE BLOGEREK W KATOWICACH


W dzisiejszym poście mam dla Was relację ze spotkania, które odbyło się w minioną sobotę w Zielonej mydlarni w Katowicach. Jak to już bywa ze spotkaniami, nie ma takiego które ułożyłoby się od razu po mojej myśli, kiedy w czwartek obudziłam się z zachrypniętym głosem,  a z godziny na godzinę mimo brania leków było coraz gorzej myślałam, że będę musiała zostać w sobotę w łóżku, jednak odbyło się bez tego, nie obyło się jednak bez przepisania antybiotyku :( który na całe szczęście powoli zaczął działać, ale mój głos wciąż nie brzmiał dobrze, o czym dziewczyny mogły się same przekonać. Dziękuję Wam wszystkim za życzenia szybkiego powrotu (już jestem w 99% wyleczona. Ale przejdźmy od sedna.



Po kilkuminutowym szukaniu odpowiedniego miejsca do zaparkowania (ah.. te przebudowy Katowic) tuż po 15 dotarłam na miejsce, czyli do zielonej mydlarni, gdzie czekała cała gromada uśmiechniętych dziewczyn. Zwarte i gotowe organizatorki wraz z kilkorgiem dziewczyn szybko uwinęły się z paczkami, które przygotowałyśmy dla domu samotnej matki. I zaczęły rozdawać produkty do recenzowania, które nie miały końca. (Gratuluję świetnej organizacji)
Kiedy każda z nas siedziała już obładowana po brzegi nowymi kosmetykami... i nie tylko.

  Przedstawicielka marki Skarb Matki, zaczęła nam opowiadać pokrótce o firmie i przedstawiać topowe produkty, które są w większości idealne dla dzieci już tuż po narodzinach, ale także dla kobiet o wrażliwej skórze. Zważając na moją skłonną do alergii skórę, zauważyłam już kilku swoich faworytów, po których niebawem wybiorę się do sklepu. Dzięki jej uprzejmości wszystkie produkty mogłyśmy zobaczyć z bliska, przyjrzeć się składom powąchać i sprawdzić konsystencję. Na koniec każda z nas dostała również drobny upominek.


Następnie udałyśmy się na mały wspólnie zorganizowany poczęstunek, aby po chwili wysłuchać wystąpienia Pań brafiterek, które wyjaśniły jak dobrze wybrać biustonosz i jakich błędów nie popełniać przy jego zakładaniu i noszeniu. Dziewczyny które nie znały swojego rozmiaru lub po prezentacji brafiterek zauważyły, że ich rozmiar jest źle dobrany, zostały zmierzone i ku zdziwieniu większości ich rozmiar znacznie się różni od tego który noszą :) Często dowiadywały się, że mają większą miseczkę niż noszą, a to tylko przez za duży obwód. Ale koniec o biustach.



Po zakończeniu prezentacji zaczęła się chyba najciekawsza część spotkania, ale bowiem rozmowy. O kosmetykach,o woskach, o studiach o wszystkim. W tym czasie mogłyśmy również zrobić zakupy wybierając wśród asortymentu Zielonej Mydlarni, gdzie można dostać m.in kosmetyki SYLVECO, ORGANIQUE, KOSMETYKI ROSYJSKIE, YANKLE CANDY i wiele więcej, a także masła i balsamy na wagę




A na sam koniec mam dla Was zdjęcia produktów, które dostałyśmy i już wkrótce będziecie mogły o niektórych poczytać na blogu Co Wam się podoba? miałyście już może któreś kosmetyki?








Co Wam się podoba? Miałyście już może któreś kosmetyki? Czytacie blogi dziewczyn?

22 komentarze:

  1. Spotkanie było świetne :). Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że z Twoim zdrówkiem już wszystko w porządku!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo dziękuję za wsparcie i wytrwałość z moim głosem

      Usuń
  3. Było super,mam nadzieje,że jeszcze się spotkamy.Ciesze się,że już wyzdrowiałaś :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna sprawa :) Mam nadzieję, że też kiedys uda mi się być na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło było Cię poznać Dominiczko-do następnego:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jest już lepiej :)Było super i miło było Cię poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne rzeczy w tej mydlarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piękne i większość z pięknymi składami :)

      Usuń
  8. To musiało być świetne spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. to było świetne spotkanie, bardzo pozytywne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że zdrowiejesz. Miło było poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczne spotkanie. Ciekawa relacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa z takimi spotkaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzę że i u Ciebie spotkanie super! :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że ze zdrówkiem już u Ciebie lepiej! :*

    OdpowiedzUsuń