czwartek, 25 września 2014

PRZECIWTRADZIKOWY PRODUKT Z MEKSYKU - OLEJ SEZAMOWY


Olejom zaczęłam przyglądać się bliżej kilka miesięcy temu. Czemu? Sama nie wiem i do tej pory pluję sobie w brodę, dlaczego tak późno. Jak już wiecie, albo i nie moja skóra, boryka się z problemem punktowego przesuszania najczęściej w okolicach policzków oraz skroni. Najgorzej zapanować nad tą dolegliwością wiosną i latem. Przetestowałam dziesiątki kremów i balsamów nawilżających z mniejszym lub większym skutkiem, ale na dłuższą mete żaden się nie sprawdził, po długotrwałym stosowaniu zaczęły pojawiać się wypryski alergiczne lub zaskórniaki. Z pomocą przyszedł olej...



Tak to własnie olej sezamowy pomógł w leczeniu skóry z resztkami trądziku. Olej sezamowy tłoczony jest na zimno, zawiera w swoim składzie wiele nienasyconych kwasów z grupy Omega , a także sezamol i sezaminę.
Początkowo nie byłam przekonana czy aby na pewno nałożyć na twarz olej. Czy nie będę świecić ja latarnia w porcie? Czy nie dostanę miliona małych uporczywych krostek? Okazuje się, że nie. Mimo, że mamy do czynienia z olejem jego konsystencja jest bardzo lekka i szybko wchłania się w skórę nie pozostawiając oleistej plamy. Pomaga uealstycznić skórę i przywrócić jej równomierny wygląd. Co do trądziku zauważyłam dość znaczną poprawę, dużo żadziej pojawiają się niechciane krostki i wypryski.
Olej możemy również stosować na inne części ciała, jako że borykam się z nadmiernie przesuszjaącymi się dłońmi i stopami postanowilam przetestować olej również pod tym kątem. I tu nie do końca sprawdziła się lekka formuła oleju słonecznikowego, działanie jest bardzo krótkie. Jednak może u Was sprawdzi się również w tym względzie u mnie niestety jak na razie sprawdza się olej macadamia i masło shea.


Jeśli jednak borykacie się  z trądzikiem lub zmarszczkami możecie wypróbowąc olej sezamowy :)
Ja tymczasem mam dla Was niespodziankę, od dziś przez 7 dni będziecie mogli kupić w sklepie   http://sklepfamily.pl/ olej  sezamowy z 10% rabatem przy zamówieniu wystarczy wpisać hasło: SEZAM

A Wy co sądzicie o olejach? Jakich używałyście? Sprawdzają się?

17 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie. Nie miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie stosowałam olejku sezamowego .. ale jest interesujący;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już rok testuję przeróżne oleje. Skusiłaś mnie tym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od paru miesięcy stosuję oleje na twarz i póki co najbardziej zachwycił mnie olej konopny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak go stosowałaś, bo nie napisałaś??

    OdpowiedzUsuń
  7. olej na razie to tylko na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to teraz mnie zaskoczyłaś. Bo olej sezamowy do dziś używałam tylko do włosów. Od dziś nakładam na twarz! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde potrzebuję czegoś i na swoją skórę trądzikową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może i ja wypróbuję bo jeszcze nie stosowałam żadnych olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam niedawno kupić olej sezamowy z myślą o wykorzystaniu do włosów, a teraz widzę, że do mojej cery też byłby odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam problemy z nadmiernym przesuszaniem się skóry i trądzikiem... zdecydowanie muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest tyle reklamowanych srodkow, a zaden mi nie pomaga :C
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Olej kokosowy już pokochałam.. teraz czas wypróbować olej sezamowy :)))) Mam problemy z trądzikiem więc może pomoże :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na szczęście nie mam problemów z trądzikiem.

    OdpowiedzUsuń