wtorek, 9 września 2014

PIERWSZE SPOTKANIE CEROMANIACZEK RELACJA


Kiedy kilka tygodni temu siedziałam z Elizą przy kawie i rozmawiałam o spotkaniu bloggerek nie myślałam, że będzie ono inne niż wszystkie. Kilka dni po naszym spotkaniu Puszysława powiedziała STOP "Naprawdę chcesz zorganizować kolejne zwykłe spotkanie blogerskie? Zróbmy coś innego". I tak w ciągu kilku dni powstał Klub Ceromaniaczek, a 6 września odbyło się jego pierwsze oficjalne spotkanie 5 założycielek i 4 inne zakręcone na punkcie skóry kobiet (blogerki i czytelniczki). W Bistro Mojego Brata (tam właśnie zaczęły się nasze rozważania).
Wszystkie miały coś wspólnego, ale bowiem był to trądzik. Część z nas jest na finishu walki, większość wytrwale walczy. Ale zacznijmy od początku.


Na miejsce dotarłyśmy wraz z Elizą tuż po 11 mając w planie dopięcie wszystkiego przed dotarciem reszty dziewczyn, jednak ku naszemu zaskoczeniu na miejscu czekały już na nas Italiana, Blodnregerneracja oraz Wiola (ceromaniaczka, przyszła Pani psycholog, która przyjechała z Gdańska specjalnie, aby się z nami spotkać i wymienić doświadczenia na temat skóry).  Całą piątką zajęłyśmy się ostatnimi przygotowaniami i zaczęłyśmy rozmowy czekając na resztę. Chwilę po 13 byłyśmy już w komplecie, przy kawie i herbacie zaczęłyśmy się bliżej poznawać, każda z nas przybliżyła innym historię swojego trądziku i doświadczenia ze specjalistami. Część dziewczyn łączy wspólna cecha - przykrywania miejsc największego natężenia trądziku włosami. W między czasie Justyna podzieliła się z nami swoim doświadczeniem na temat kwasów.



 Koło godziny 14 ceromaniaczki dopadł głód, w menu Bistro Mojego Brata każda znalazła coś dla siebie. Część zjadła przepyszne burgery, część zupy i makarony, ja tym razem mogę polecić sałatkę z avocado i szpinakiem. Wszystkie porcje były bardzo syte, dziewczyny poległy już po połowie burgerów (tak ceromaniaczki jedzą burgery). Później rozgorzały dalsze rozmowy na bardziej szczegółową relację zapraszam Was na stronę ceromaniaczek.



A Wy co sądzicie o ceromaniaczkach?
Jeśli interesujecie się waszą skórą lub chcecie dowiedzieć się jak utrzymać ją w dobrej kondycji dołączcie do ceromaniaczek. Bo już wkrótce czekać będzie na Was niespodzinka

FACEBOOK



Serdecznie podziękowania dla sponsorów, którzy wsparli spotkanie


20 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł :) sama zmagałam się z trądzikiem przez wiele lat, więc wiem ile czasu i poświęcenia wymaga cały proces zwalczania go...

    OdpowiedzUsuń
  2. " przykrywanie trądziku włosami " ♥ hihi musiałabym całą twarz zakryć :D hehehe
    Fajne spotkanie fajne ! ;))) A kwasiki uwielbiam ♥ ostatnio byłam u kosmetyczki i pławiłam się w kwasie ☻♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest tak źle :) Nastepnym razem zapraszam do nas

      Usuń
  3. Oj ja to z moją cerą mam sporo problemów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności w tym bistro! A Wy przepiękne! Zazdroszczę spotkania i życzę wielu kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa! Sama chętnie poszłabym na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chętnych nie było wcale tak dużo :) Następnym razem zapraszamy

      Usuń
  6. Świetny pomysł na spotkanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy pomyslu i zgrania! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na początku był chaos, ale wybrnęłyśmy :)

      Usuń
  8. Spotkanie musiało być wspaniałe - wszystkie uśmiechnięte i piękne :))
    Ja trądziku nie mam, ale mam cerę mieszaną, tłustą w strefie T i mam spore problemy z błyszczeniem się niestety:( poza tym zaskórniki też nie chcą odejść:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa takie spotkanie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pomysłu na spotkanie. Sama przez jakiś czas też zmagałam się z problemami z cerą. U mnie broją hormony, więc jak tylko zaczynają odchodzić od normy to od razu widać po skórze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna organizacja.Spotkanie też musiało być bardzo przyjemne.Cieszę się,że niebawem spotkamy się w Katowicach :) Obserwuję i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł na spotkanie :) Wszystkie wyglądacie tak przyjaźnie, pozytywnie, miejsce także idealne jak na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł na spotkanie. Jak najbardziej jestem ceromaniaczką.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł na spotkanie :) nie miałam pojęcia o Ceromaniaczkach, ale już nadrabiam :p

    OdpowiedzUsuń