piątek, 19 września 2014

OGRANIQUE ZŁOTY BALSAM Z MASŁEM SHEA

Jesień zawitała już w pełni, gdzie się nie obejrzeć brązy, czerwienie i złoto. Nasza skóra narażona na wiatr i chłód staje się coraz bardziej sucha, ponadto długie ciepłe lato pozbawiło ją naturalnego blasku. Podczas coraz to krótszych dni z pomocą mojej skórze przychodzą olej oraz mój ostatni faworyt wśród balsamów do ciała, złoty balsam z masłem shea. Czym się charakteryzuje i dla kogo jest stworzony?


Organique dopracowuje swoje produkty w każdym detalu, zaczynając od estetycznego, nieprzesyconego grafiką i za dużą czcionką słoik po otwarciu zachwyca delikatnym lekko słodkawym zapachem. W środku czeka na nas balsam o kremowym kolorze, z lekko świecącymi drobinkami złota. Początkowa konsystencja jest zwarta i dość twarda, jednak nie ma problemu z nałożeniem odpowiedniej ilości na dłonie, w których należy go rozgrzać, a następnie nałożyć na wybrane partie ciała z czym nie ma najmniejszych problemów. Po rozgrzaniu balsam przyjmuje lekko oleistą konsystencję, która dobrze wchłania się w skórę gwarantując jej długotrwałe nawilżenie i przyjemny zapach. Dzięki zawartemu masłu shea skóra staje się bardziej miękka i elastyczna.

Skład: SHEA BUTTER, CERA ALBA, CETEARYL ALCOHOL, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL, PARFUM, TOCOPHEROL (MIXED), BETA-SITOSTEROL, SQUALENE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, TITANIUM DIOXIDE, IRON OXIDE, LIMONENE, LINALOOL, BENZYN SALICYLATE, ALPHA- ISOMETHYL IONONE, COUMARIN, CITRAL, CITRONELLOL

Produkt uważam za idealny dla osób ze skórą suchą, a także alergiczną. Dobrze sprawdzi się również do stosowania punktowo w przesuszonych miejscach. Niestety dla osób, które nie mają problemów z suchą skórą może okazać się za tłusty.

A Wy miałyście styczność z tym balsamem? Co sądzicie o Organique? 

20 komentarzy:

  1. Nigdy jeszcze nie miałam okazji używać nic z Organique ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak tam ze składem? Jest coś ciekawego? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam niczego z Organique, ale ilekroć przechodzę obok sklepu na pasażu kusi mnie, żeby wejść. Wiem jednak, że mój portfel dostałby anoreksji po takiej wizycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Ale jakość warta swojej ceny. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić

      Usuń
  5. Czyli byłby to dla mnie ideał !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności z tym produktem ale planuje tej zimy sprawić sobie masło juz peeling z organique, bo mają swietne te produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z Org. ale pewnie się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam problemów z suchą skórą, więc pewnie byłby dla mnie zbyt tłusty

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny balsam, zapraszam na stronę https://www.facebook.com/zostankonsultantemoriflame?ref=hl. Miłego dnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa rzecz, na pewno pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. interesujący produkt, jestem fanką organique i bardzo chętnie przetestuje ten :)
    zapraszam do mnie: www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się zachwycam olejem kokosowym od ORGANIQUE :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najbardziej lubię to masło w wersji zapachowej truskawka z guawą i len z grejpfrutem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam masła do ciała. Z tej fimry też miałam nie jedno. Są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń