sobota, 13 września 2014

CO WARTO KUPIĆ W DROGERIACH DM I ZOBACZYĆ W BERLINIE?


W poniedziałek wybieram się do Berlina na dwudniowe intensywne zwiedzanie, ale nie byłabym sobą, gdybym nie zaplanowała również zakupów. W moich planach zakupowych króluje PRIMARK oraz drogerie DM i tu właśnie zwracam się do Was z pytaniem co polecacie kupić. W jakie kosmetyki i nie tylko warto się zaopatrzyć, a jakich unikać?
Wstępny plan zwiedzania również mam ustalony, ale może znacie jakieś ciekawe perełki architektoniczne, bistra, targi, markety lub inne warte obejrzenia obiekty.

23 komentarze:

  1. unikaj kremów balea, oprócz pomidorowego, polecam dwufazówke, zele pod prysznic, balsamy, peelingi, żel do twarzy, szampony,kremy do rąk, męska seria jest świetna, wody po goleniu, mydła w płynie, ja biorę zapasy, bo lepiej sie opłaca,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczki do twarzy bale, truskawka i awokado najlpsze

      Usuń
  2. Byłam w Berlinie jeden raz. Wrażenie na mnie zrobiło muzeum Holokaustu i pomnik obok. Co do DM nie miałam nic z ich asortymentu więc się nie wypowiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie już po reportażach i opisie w internecie muzeum Holokaustu robi wielkie wrażenie mam nadzieje, że na żywo będę pod jeszcze większym wrażeniem :)

      Usuń
  3. zel balea arbuzowy
    odzywka kokos do wlosow

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw do brwi Catrice, szampon Alverde z olejkiem arganowym, balsam do wlosow z mleczkiem waniliowym i papaja od Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że po powrocie pojawi się post o tym co zwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się własnie zastanawiałam czy ktoś będzie zainteresowany :) Myślę, że się pojawi

      Usuń
  6. W DM przede wszystkim powinnaś kupić żele do ciała z Balei, kamuflaż i masła do ciała z Alverde. Koniecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli masz problem z kropkami po depilacji polecam ich krem - rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. pracuje w primarku na alexanderplatz - najlepiej przyjsc raczej w godzinach przedpoludniowych :D inaczej scisk jest niesamowity. co do DM - najlepiej unikac tego na alexanderplatz obok primarku :) wszystko jest tam wymacane juz dokladnie a nikt sobie nie robi nic z faktu, ze laski po prostu otwieraja tusze, eyelinery itd a potem w domu po kupieniu jest niespodzianka :) takze balsamy, zele i ogolnie pielegnacja z balei na tak, no i tez lakiery z P2 ktore sa wspaniale, byleby nie kupowac w dmie kolorowki ktora nie jest zabezpieczona, a tak jest z wiekszoscia ;) no i zaraz obok jest galeria Alexa w ktorej jest KIKO - marka porownywalna do Inglota w ktorej tez maja mega duzo klientow, a kosmetyki tez sa niczego sobie, tak samo jak i ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. żele pod prysznic balea szczególnie arbuzowy

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę zakupów w PRIMARKu:) życzę udanej wycieczki i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W DM nigdy nie bylam, za to do Primarka mam dostep na co dzien, tyle, ze w Anglii :).

    OdpowiedzUsuń
  12. W Primarku odradzam kupowanie zwłaszcza butów i torebek, chyba, że z myślą o noszeniu przez jeden sezon. Jakościowo są tragiczne, podeszwy pękają, puszczają szwy, okropieństwo.

    Co do DM, to jeśli interesuje Cię naturalna pielęgnacja, to Drogerie Markt ma poza fajnymi markami własnymi sporo ciekawych marek "zewnętrznych" dostępnych w jednym miejscu. Dr. Scheller, Essie, Kneipp, Lavera, Labello, Plantur, Sante... Większość z nich robi zielone/eko/wege/naturalne kosmetyki, warto się za nimi rozejrzeć :)

    Jeśli chodzi o marki własne, to nie będę oryginalna: Balea, Alverde, p2 i ebelin :) Nie wiem dokładnie co Cię interesuje, ja mam specyficzny gust i np. w ogóle nie jarają mnie żele pod prysznic, nawet te najsłynniejsze ;) Ale moje zakupy wyglądały tak: http://kosmeo-logy.blogspot.com/2014/08/napad-na-drogerie-markt.html A poza tym mogę Ci serdecznie polecić balsam do Ciała Balea Med z 15% mocznika, bo nawilża po prostu genialnie i nieco zmniejsza problem rogowacenia okołomieszkowego. I jest przy tym bardzo tani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje też naprzywoziłam z Londynu, ale może faktycznie trafiłam na jakąś gorszą partię :P

      Usuń
  13. W primarku to chyba zależy od sztuki bo mam kilka par z Londynu i allegro i baleriny służyły mi przez 3 sezony z torebkami podobnie :)
    Będę polowała na Balea Med brzmi jak kosmetyk stworzony dla mojej skóry

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja nigdy nie będe chyba w dm ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nigdy nie byłam w tej drogerii. No cóż, pewnie jeszcze wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń