niedziela, 21 września 2014

BERLIN, PRIMARK I DM CZYLI HAUL KOSMETYCZNY

Ostatnie dni minęły u mnie bardzo aktywnie. Wycieczka do Berlina wypełniona była całodniowym zwiedzaniem, a także zakupami. Pierwszy dzień rozpoczęty zwiedzaniem o godzinie 6 zakończył się długo po północy. Odwiedzone w pośpiechu pomiędzy poszczególnymi atrakcjami architektonicznymi trzy DMy oraz dwa PRIMARKI zaważyły na wadze mojego plecaka w znacznym stopniu. W tym poście przedstawię Wam głównie zakupy kosmetyczne.


-Żele BEALA z DM po 0,55 euro/szt


-Gąbeczka do makijażu PRIMARK (podróbka Beauty blendera)  2 euro
-Zestaw do Caviar manicure za 1 euro

 - Maska do twarzy z algami DM 0,89 euro
- Opaska niezwykle y przy nakładaniu masek 1,5 euro


- Intensywnie regenerująca maska od włosów 0,55 euro
- DMowska wersja invisi buble 2,39 euro /3 sztuki

A Wy co sądzicie o niemieckich kosmetykach? Kupujecie w DM lub Primarku? Co Wam wpadło w oko?

29 komentarzy:

  1. super rzeczy, sama mam kilka z Balea
    te zele jakie tanie :O
    i opaske bym przygarnela:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka opaska na wlosy przydałaby mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że są takie gumki z DM'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że nie w każdym. Ja je widziałam jednym, ale w drugim już nie

      Usuń
  4. Fajna ta opaska i świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie mam dostępu do żadnego z tych sklepów, a szkoda bo widzę,że mają świetne produkty w rozsądnych cenach. Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zele Balea i strasznie ubolewam, że do DMu tak daleko. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym przygarnęła to wszystko ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Opaska na włosy świetna, muszę sobie też jakąś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że w "moim" DMie nie było tych gumek, chętnie bym je wypróbowała ;) A poza tym moje łupy były zupełnie inne, bo w dziedzinach nakładania makijażu, żeli od prysznic czy maseczek mam już swoje ideały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co mam jeden ulubiony podkład BB z Garniera, a kolorówki na razie w sporym zapasie, ale następnym razem też się przyczaje na inne rzeczy :)

      Usuń
  10. Primark uwielbiam! Ale szkoda że go w pl nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne żele :-) zabrałabym waniliowy, uwielbiam jej zapach w kosmetykach :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takich zakupów, chociaż znając mnie na pewno bym bardziej poszalała.

    OdpowiedzUsuń
  13. I like Balea too!
    Wonderful blog,

    I'm fashion and beauty blogger from Slovenia, maybe we could follow each other? Let me know!

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam żele pod prysznic z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wróciłabym do Berlina na mini zakupki... Chociaż samo miasto skradło moje serce całkowicie...
    Koleżanka ma BB z Primarka i jest cudne! Bardzo fajnie mi się z nim pracowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miasto samo w sobie świetne i przede wszystkim wzorowa komunikacja miejska

      Usuń
  16. W przyszłości koniecznie muszę wypróbować żele do mycia z firmy "Balea"! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajajaja jak ja zazdroszcze primarka o.O Musze w końcu gdzieś pojechac ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Daj znać jaka będzie ta gąbeczka, bo może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie moja młoda jest w Hamburgu, dobrze, że przeczytałam Twój post o zakupach w Primarku i DM, wyślę jej info :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już po opakowaniu widzę, że te żele obłędnie pachną :-) Kocham wąchać żele w drogeriach! I niemieckie ceny też kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę miała w piątek wycieczkę do DM, bo nie mogę się powstrzymać przed nową limitką Baleii :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem ciekawa zapachów tych żeli. Wydaje się jakby miały super pachnieć.

    OdpowiedzUsuń