niedziela, 24 sierpnia 2014

PRZYWRÓĆ NAWILŻENIE SKÓRZE PO TERAPII PRZECIWTRĄDZIKOWEJ


 Tłusta skóra i trądzik często idą ze sobą w parze. W sklepach zasypywane jesteśmy milionami ofert z kosmetykami pomagającymi usunąć nieefektowne zmiany z naszej skóry. Z ich działaniem bywa różnie, jedne specyfiki działają lepiej drugie gorzej, jednak w dzisiejszym poście nie będę zgłębiała tego problemu. Zastanówmy się przez chwilę jak wygląda nasza skóra po takich zabiegach? Czy po długotrwałym stosowaniu maści, kremów, masek czy żeli lub peelingów oczyszczających Twoja cera jest w niektórych miejscach przesuszona? Czego wtedy użyć, kremu nawilżającego, skoro skierowane są one głównie dla osób z suchą skórą? NIE! Nie tędy droga. Jak ja radzę sobie z Tym problemem?
Po długoletniej walce z trądzikiem moja skóra była już przesuszona w wyniku stosowania maści i kremów, mimo iż większość z nich była wybierana przez dermatologa zwracając szczególną uwag na jej wrażliwość. Kilka miesięcy temu zobaczyłam w ofercie firmy IWOSTIN krem przywracający nawilżenie Purritin Rehydrin. Produkt skierowany jest specjalnie dla skóry tłustej po terapii przeciwtrądzikowej. Dzięki lekkiej formule szybko wchłania się w skórę nie pozostawiając tłustego filmu, ale za to dobrze nawilża i uelastycznia suche partie skóry. Dzięki matowemu wykończeniu możemy stosować krem również pod podkład nie obawiając się o jego spłynięcie, czy świecenie.  Zapach jest delikatny, lecz specyficzny, nie każdemu może przypaść do gustu.


Skład:Aqua, dicaprylyl carbonate, aluminium starch octenylsuccinate, glycerin, glyceryl stearate, cyclopentasiloxane, squalane, propylheptyl caprylate, decyl cocoate, butylene glycol, cyclohexasiloxane, cetearyl alkohol, pentaerythrityl distearate, PEG-100 stearate, sodium hyaluronate, allantoin, glysosphingolipids, polyacrylate-13, polyisobutene,polysorbate-20, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, xanthan gum, parfum, ascorbyl palmitate, ascorbyl palmitate,

Co do ceny, w zależności od sklepu waha się w granicach 25-35 zł za 75 ml.
Lubicie produkty Iwostin? Jak wygląda wasza skóra po zabiegach przeciwtrądzikowych? Jest przesuszona, a może nie macie z nią problemów

8 komentarzy:

  1. Heh ja lubię, ale inne nie mam trądziku :)
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten krem, nie mam cery trądzikowej, ale tłustą i szukam dobrego kremu. Zobaczę co jescze Iwostin ma w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam bardzo zadowolona z żelu punktowego z IWOSTINU z tej samej serii co Twój krem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrzebuję jakiegośwybitnego nawilżenie więc nie wiem, ale chyba by u mnie się nie spisał ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno spróbuję tego kremu.
    kosmetologiaispa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dla mnie ten krem, ale lubię produkty tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, z Iwostinu swojego czasu pokochałam żel do mycia twarzy. Naprawdę pomagał, ale po trzech tygodniach problemy znów wróciły. Muszę po prostu częściej zmieniać produkty do mycia twarzy, a później wracać znów do tych sprawdzonych :)

    OdpowiedzUsuń