sobota, 16 sierpnia 2014

POZBĄDŹ SIĘ ZASKÓRNIKÓW W 15 MINUT - CZY TO MOŻLIWE?


Wągry, zaskórniaki, czy tłusty nos to problemy wielu dziewczyn, a nawet kobiet, które już dawno przeszły burzliwy okres dojrzewania. Jeśli już poradziłyśmy sobie z trądzikiem młodzieńczym, to pozostaje nam walka z czarnymi zapychaczami porów. Jak sobie z nimi radzić?


Moja walka z trądzikiem i wieloma problemami skórnymi wieku młodzieńczego była dług i żmudna. Kilkanaście, jak nie kilkadziesiąd przetestowanych drogeryjnych produktów, godziny spędzone na oczyszczaniu skóry u kosmetyczki, kilku dermatologów i alergologów oraz kremów i maści zakupionych w aptece. Moja skóra była jednak uparta po stosowaniu poszczególnych produktów (nie, nie stosowałam wszystkie na raz bez obaw) objawy delikatnie ustępowały, aby za kilka dni, tygodni wyruszyć z podwójną siłą. Walka 99% wygrałam dopiero po terapii lekami dermtologicznymi (jeśli będziecie zainteresowane, mogę napisać post o swojej walce z uporczywym trądzikiem młodzieńczym).Teraz przejdźmy  do sedna tego posta. 1% który został mojej skórze to uporczywe wągry i zaskórniaki, które do tej pory co jakiś czas mniej lub bardziej liczniej zamieszkują okolice mojego nosa i górnej części policzków.

 Jakiś czas temu natrafiłam w Biedronce na płatki głęboko oczyszczające nos firmy Marion. Dobrze zdaję sobie sprawę, że nigdy w 100% nie oczyszcze ekspresowo skóry za pomocą jakiego kolwiek kosmetyku, owszem możemy uzyskać taki efekt ale po regularnym kilkutygodniowym stosowaniu. Mimo to postanowiłam przetestować płatki na własnym.. nosie. Zgonie z instrukcją na opakowaniu oczyściłam skórę i zwilżyłam nos oraz wysuszyłam ręce. Nałożyłam gładką stroną plaster i odczekałam 15 minut (o tym czasie plaster utworzył skorupę na nosie) i ściągnęłam produkt z nosa. Pierwszy efekt widoczny był od razu na plastrze patrząc pod światło zobaczyłam kilkanaście małych stojących nitek, tak to były zaskórniki, kolejnym plusem była gładka skóra, mimo iż część wągrów pozostała na nosie można je było łatwo usunąć podczas codziennej pielęnacji żelem do twarzy. Aby efekt był lepszy warto wykonywać zabieg dwa razy w tygodniu do uzyskania pożądanego efektu. Osobiście już po dwóch użyciach zauważyłam zdecydowanie mniejsze odkładanie się tłuszczu na nosie.
Podsumowując płatki przynoszą duże efekty, jednak trzeba kurację powtórzyć kilka razy. Produkt możemy kupić także w wielu drogeriach cena wacha się w okolicach 2.30 -3.50 zł

Miałyście już może z nimi styczność?

14 komentarzy:

  1. Niska cena, więc warto spróbować choć nie jest tak łatwo się ich pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trudna sprawa :) Mogę jeszcze polecić wersję z zieloną herbatą

      Usuń
  2. nieźle musisz mieć zaniedbaną twarz, skoro az zaskórniki sobie wychodowałaś, blleee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam czytać ze zrozumieniem całego posta :)

      Usuń
    2. a ja polecam , zapoznać się bliżej z tematem, zanim się napisze posta :) rozumiem , że piszesz jak się pozbyć zaskórniaków , czyli jakieś tam drobnej kwoty ( pieniędzy ) , ciekawe kto by się chciał pozbywać pieniędzy :D nie słyszałam, zeby zaskórniaki ( pieniądze) znajdowaly się na twarzy :D chyba miałaś na myśli zaskórniki..

      Usuń
  3. na moje takie płatki nie działają , tylko łopata da radę je wygrzebać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbowałam już kilka rodzajów takich plastrów (w tej chwili pamiętam tylko firmę Essence i coś dostępnego w Biedronce, być może ichnie BeBeauty), ale za każdym razem tych stojących niteczek jest u mnie kilka na krzyż i to bynajmniej nie dlatego, że tak mało mam tych zaskórników ;) Ale w takim razie dam szansę jeszcze tym od Marion, kto wie? A nuż w ten sposób uda się wytępić je do końca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest wysoka więc myślę, że warto

      Usuń
  5. Całkiem dobra cena więc chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo je lubię, tzreba pamiętać że to tylko mechaniczne usuwanie zaskórników, po najlepiej stosować preparat zamykający pory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie w przypadku większych zmian :)

      Usuń
  7. Miałam je. Naprawdę godny polecenia produkt, choć opinie ma różne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy najbliższych zakupach to ląduje w moim koszyku!

    OdpowiedzUsuń