czwartek, 28 sierpnia 2014

Kosmetyki mineralne LILY LOLO - Zapowiedź współpracy























Rozdanie z podkładem mineralnym w roli głównej już zakończone, nagroda wysłana. A dziś przychodzę do Was z nowościami, które dziś do mnie zawitały. Kosmetyki mineralne cenię sobie już od jakiegoś czasu. Największy wybór zapewniają nam sklepy internetowe, które zazwyczaj oferują nam darmowe (lub w bardzo okazjonalnej cenie) testery kolorów, dzięki czemu możemy dobrać odpowiedni odcień pasujący od naszej skóry. Przejdźmy jednak do sedna dzisiejszego wpisu.



Dzięki uprzejmości sklepu Costasy zawitał dziś u mnie kurier z paczką wypełnioną kosmetykami mineralnymi Lily Lolo. Na początku wymiany maili z Panem Aleksandrem niespodziewałam się, aż takiej ilości produktów. Po otwarciu paczki zapakowanej w prześliczne bibułki ujrzałam eleganckie białe kartoniki. Jak myślicie co się w nich znajduje? Co sądzicie o kosmetykach mineralnych? Używałyście czy może planujecie zakup?
 Wkrótce pojawią się recenzje. Ja tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami :)


9 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawią kosmetyki mineralne. Gratuluję.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką minerałów! Miałam już styczność z Pixie oraz EDM, a teraz czeka na zrobienie własny podkład z Kolorówki :) Oczywiście zazdroszczę Ci nie-sa-mo-wi-cie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem ciekawa tego Twojego podkładu :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie produkty, pozazdrościć współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zobaczę następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :) Podobno są świetne, czekam z niecierpliwością na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń