środa, 20 sierpnia 2014

HOLOGRAFICZNY LAKIER DO PAZNOKCI POCZUJ SIĘ JAK DISCO KULA


Cztery pudełka wypełnione po brzegi lakierami, to obraz moich zbiorów. Mimo, że co kilka miesięcy na bieżąco wyrzucam nie nadające się do dalszego użytku produkty, cały czas pojawiają się nowe. Ten pasował do bluzki, ten kupiłam na promocji, ten na wyprzedaży, tak próbuję sobie to tłumaczyć. Do tego dochodzą jeszcze hybrydy (wkrótce post o tym jak zrobić sobie paznokcie hybrydowe w domowym zaciszu). W dzisiejszym poście przedstawię Wam lakier inny niż wszystkie.
Ostatnio na rynku pojawia się coraz więcej nowinek 'paznokciowych' m.in caviar, velvet, liczne naklejki i stempelki. U mnie ostatnio króluje srebrny lakier holograficzny, który świetnie sprawdza się  nie tylko do małej czarnej, ale również jako codzienny letni manicure.  Coraz więcej firm wypuszcza na rynek tego typu produkty od jasnego srebra, po jego ciemniejsze tony zahaczając również o inne kolory t.j granat, fiolet itp.



Allepaznokcie HOLOGRAPHIC NAIL POLISH 03 o poj. 15 ml posiada duży, ale ułatwiający nakładanie lakieru pędzelek, dzięki któremu w dwóch ruchach możemy pokryć cała płytkę paznokciową  bez tworzenia smug. Aby uzyskać całkowite pokrycie paznokcia musimy nałożyć minimum dwie warstwy, lakier schnie bardzo szybko więc mamy to zrekompensowane.
Przejdźmy teraz do trwałości, produkt po nałożeniu dwóch warstw bez wcześniejszego zastosowania bazy i topu, przy codziennym myciu naczyń utrzymał się na paznokciach przez 3 dni. Przy tym samym trybie dnia, jednak po zastosowaniu topu, pierwsze odpryski pojawiły się po 5 dniach, więc myślę, że spisuje się całkiem dobrze. Jedynym minusem, który zauważyłam jest wadlwia zakrętka, nie tylko w tym lakierze, ale również innych produktach allepaznokcie, zdarza się że zamiast odkręcić lakier odkręcamy tylko i wyłącznie srebrną nakrętkę. Można temu zaradzić, kiedy taka sytuacja się wydarzy na białą skuwkę nakładamy odrobinę kropelki (ew. innego kleju lub w ostateczności lakieru do paznokci) zakręcamy, czekamy chwilę i gotowe.
Podsumowując lakier godny uwagi szczególnie na słoneczne dni. Jeśli jesteście zainteresowane zakupem tego lakieru zapraszam -> tu
Lubicie próbować ciekawe lakiery do paznokci, a może stawiacie na klasykę? Miałyście już może styczność z ALLEPAZNOKCIE?

15 komentarzy:

  1. Mam taki sam lub podobny - ale co do efektu na pazurkach nie mogę się przekonać ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety jest z lakierami, nie każdy wszystko lubi :)

      Usuń
  2. Mam taki lakier w słońcu wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z racji studiów i strasznego braku cierpliwości do pazurów prawie ich nie maluję, ale jeśli już to właśnie najbardziej lubię lakiery metaliczne, holograficzne, opalizujące duochromy i tym podobne :) Te i ewentualnie matowe, ale tu mam po prostu jeden matujący top coat i dzięki temu nie muszę szukać konkretnie matowych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a mogłabyś mi zdradzić, jakiego topu używasz?

      Usuń
    2. Niestety, używam topu z Essence, który o ile wiem został już wycofany... Wraca co jakiś czas w limitowankach, ale to tyle :(

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam tych lakierów. Czas pokaże czy zagoszczą w mojej toaletce na dobre.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przemawiają do mnie lakiery holo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bardzo widać coś na zdjęciu ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny :) lubię lakiery holograficzne choć jeszcze niedawno ich nie cierpiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nr 1- jest super! Dobrze, że mi przypomniałaś o nim, muszę pokazać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń