czwartek, 21 sierpnia 2014

CO? GDZIE? ZA ILE? CZYLI AKTUALNE PROMOCJE W DROGERIACH

Na co kobieta wydaje najwięcej pieniędzy? Statystycznie na ubrania, buty i... kosmetyki. Co zrobić,aby nie zbankrutować. Warto zajrzeć do gazetek promocyjnych i porównać ceny w poszczególnych drogeriach czy marketach. Co drogerie przygotowały dla nas w tym tygodniu? Przygotowałam dla Was zestawienie najbardziej popularnych drogerii i najlepszych moim zdniem zniżek.

Zacznijmy od HEBE tutaj możemy natrafić na następujące zniżki:
-25% na serię Skiny match od ASTOR
-30% na wybrane kosmetyki do makijażu twarzy LOREAL
-25% na kosmetyki Dr Irea
- produkty DOVE w obniżonych cenach
Cała gazetka dostępna -> tutaj


W ROSSMANNIE z kolei możemy kupić:
- produkty MIXA nawet 25% taniej
- kosmetyki do depilacji VEET sięgającymi 40%
- maski DERMAGLIN za 4,49 zł
Więcej Rossmannowskich promocji tutaj


Zajrzyjmy teraz do SUPERPHARM, bo tam czeka na nas:
- błyskawicznie brązujący żel do twarzy GOSH 24,99 39,99
- -40% na gąbki i myjki do ciała
- podkład Loreal True Match - 30%
- kosmetyki do makijażu BOURJOIS - 20%
Te i wiele więcej promocji Sperpharm do zobaczenia tutaj



Na koniec zostaje jeszcze Drogeria Natura, a w niej:
- Żele PALMOLIVE -40%
- Wyprzedaż kosmetyków ESSENCE
- Serie GARNIER "Czysta skóra" -30%
- Mascare RIMMEL Scandaleyes za 17,99 zł
Gazetkę możecie zobaczyć tutaj 


A Wy przeglądacie gazetki promocyjne? Może upatrzyłyście coś dla siebie, czy dopiero wybieracie się na zakupy?


11 komentarzy:

  1. Trzeba przejść się do Rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę się za przeglądanie gazetek, dzięki za info:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny post :) na pewno skorzystam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na moje ulubione drogerie (Super Pharm, Rossmann i Natura) mam ustawione nawet przypomnienia w telefonie za każdym razem jak wyjdzie nowa gazetka ;)

    W ostatnim czasie zaszalałam właśnie w SP. W tej gazetce jest napisane jeszcze o -30% na produkty Iwostin (kupiłam genialnie zapowiadający się krem na noc), a dla członków programu Lifestyle są jeszcze przecenione m.in. maski do włosów Biovax i jedną sobie wzięłam, bo zawsze muszę jednego biovaxa w łazience mieć, a ostatni mi się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hebe to moje ostatnie odkrycie i nowa miłość, na pewno się wybiorę! A gazetki zawsze czytam bo często można znaleźć fajne promocje :) Sama robię podobne do tego wpisy na moim blogu, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne promocje, gdybym mieszkała w Polsce to na pewno bym się skusiła na niektóre kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chetnie bym zobaczyla aktualizacje takich promocji
    i zapytam do mnie ellieinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń