wtorek, 15 lipca 2014

SALLY HANSEN INSTA-DRI , CZYLI JAK SZYBKO I TRWALE WYSUSZYĆ PAZNOKCIE


Dzisiejszym poście kolejna recenzja kosmetyku związanego z paznokciami. Tym razem chcę was zapoznać z moim hitem ostatnich miesięcy, który nabyłam podczas zimowej promocji na kolorówkę w Rossmannie.

Mowa tu o Sally Hansen INSTA-DRI, czyli 'wysuszaczu' do lakieru. Jako, że ciężko mi usiedzieć w jednym miejscu, nałożenie i odpowiednie wysuszenie lakieru nie jest u mnie proste. Często chwilę po pomalowaniu już zdążyłam uszkodzić, płytkę paznokciową. Tak jak do większości kosmetyków, tak również do tego produktu byłam początkowo sceptycznie nastawiona, co jednak zmieniło się już po pierwszej aplikacji. Produkt nakładamy już dwie minuty po nałożeniu ostatecznej warstwy koloru i czekamy na jego wyschnięcie ok 1 min ( wszystko w zależności od zastosowanego lakieru i grubości jego warstw). Po tym czasie możemy spokojnie wykonywać niemal wszystkie czynności, bez obaw uszkodzenia warstwy.
Kolejnym plusem INSTA-DRI jest efekt 'mokrego lakieru' dzięki czemu nawet po kilku dniach nasze paznokcie wyglądają świeżo. Mimo tych zalet największe wrażenie wywarła na mnie trwałość lakieru po zastosowaniu produktu Sally, lakiery nawet te najlepsze po codziennym myciu naczyń w twardej wodzie wytrzymywały max 2 dni, teraz kolor bez odprysku potrafi utrzymać się ponad tydzień.
Minusem może być niestety cena ok 40 zł za butelkę, ale mogę was pocieszyć bardzo często można go dostać w Rossmannie na promocji zarówno na kolorówce jak i w gazetce.

Skład: Ethyl Acetate, Alcohol Denat., Butyl Acetate, Cellulose Acetate Butyrate, Acrylates Copolymer, Trimethyl Pentanyl Diisobutyrate, Sucrose Benzoate, Triphenyl Phosphate, Nitrocellulose, Etocrylene, Isopropyl Alcohol, Benzophenone-1, Dimethicone.

Co sądzicie o tym produkcie? Może miałyście już jakiś podobny?

5 komentarzy:

  1. Ja właśnie szukam czegoś podobnego :) Może go wypróbuje :3

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest genialny miałam i byłam bardzo zadowolona. To zupełnie inny wymiar malowania paznokci, ale minusem jest moim zdaniem kiepska wydajność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie narzekam na wydajność, co prawda miałam bardziej wydajne kosmetyki, ale ten zachowuje się w miarę w porządku :)

      Usuń
  3. Zobacz - cena tutaj jest dużo niższa a i promocja jest aktualnie (15,99) : http://www.ekobieca.pl/search.php?filter_producer=1299438581
    Ja kupuję właśnie lakiery i odżywki SH właśnie w tej drogerii.

    A tego wysuszacza nie miałam :P Miałam w sprayu z FM, ale to niewypał totalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się skusze następnym razem, tylko niestety w drogeriach internetowych często się zdarza, że sprzedają SH niepierwszej świeżości :(

      Usuń