środa, 30 lipca 2014

OTWARCIE ORGANIQUE NA ŚLĄSKU ORAZ NOWOŚCI OD FIRMY


Wakacje w pełni, a ja do tej pory żyje w biegu, nadrabiając wszelkie zaległości. Ostatnio odbiło się to nawet na biednym panu kurierze którego "przetrzymywałam" ponad 10 min pod moimi drzwiami, ponieważ tyle brakowało mi, aby dojechać do domu. Dzięki uprzejmości miłego Pana, weszłam w posiadanie dość sporych wymiarów pudełka, w którym znajdowało się... drugie pudełko z którego wydobywał się niesamowity zapach.



W środku znalazłam dwie karteczki z...(o tym dowiecie się na końcu posta) oraz trzy niesamowicie pachnące kosmetyki i kilka próbek topowych produktów.
Najbardziej zaciekawił mnie pudrowo-różowy produkt w słoiczku. Peeling cukrowy w piance (to coś takiego istnieje?! owszem tak i po pierwszym użyciu mogę stwierdzić, że podbił moje serce. Już wkrótce na blogu będziecie mogli przeczytać osobną opinię tego produktu.

Kolejnym produktem jest cieszące oczy i kuszące zapachem glicerynowe ręcznie robione mydełko.

Ostatnim produktem jest produkt, który jak dla mnie zapachem bije na głowę wszystkie yankee candle. Czym? Przede wszystkim naturalnością zapachów. Koktajl liczi z mango to po prostu wosk do kominka ma niesamowity, świeży zapach, który rozchodzi się już przed wyjęciem go z pudełeczka.

A co zawierała karteczka? Zaproszenie na otwarcie nowego stoiska firmowego ORGANIQUE  w Silesia City Center. Już na początku sierpnia będziecie mogły zrobić zakupy w pierwszym w Katowicach salonie firmowym firmy, której główną misją jest tworzenie produktów inspirowanych naturą.
Co sądzicie o produktach ORGANIQUE? Odwiedzicie nowy salon?

6 komentarzy:

  1. Ja nie miałam jeszcze nic z Organique:P

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zakupy, musze sie wybrac do tego sklepu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie ładne, pachnące babskie bajery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowności ! Miłego ( a sądzę że będzie miłę :D ) używania i czekam z niecierpliwością na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy produkt z mac mam juz za sobą to może w końcu kupie coś z organique. Tylko jeszcze zupełnie nie wiem na co się zdecydować, żeby nie kupić wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty Organique sa super , bo sa naturalne i maja zero chemii, ale za to cena dość wysoka;oo ;( ale od czasu do czasu mozna sobie na cos pozwolic;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń