wtorek, 22 lipca 2014

JAK ZABEZPIECZAĆ SKÓRĘ LATEM - MOJE TOP PRODUKTY

Lato w pełni, a ja mam dziś dla was post z moimi ulubionymi kosmetykami chrodzącymi przed poparzeniem słonecznym. Ze względu na moja bardzo jasna karnacje i liczne znamiona o dziecka zawsze byłam smarowana kremami z wysokimi filtrami. Dziś przedstawię wam moich trzech ulubieńców, których używam do ochrony skóry przed nadmiernym działaniem słońca. Dwa pierwsze nadają się do stosowania na skórze twarzy, ostatni świetnie sprawdza się do ciała.




 La Roche Posay Dry touch gel-cream 50+
Krem z serii ANTHELIOS XL o delikatnej konsystencji  po nałożeniu na skórę twarzy wyrównuje ją i matuje. Ta cecha niewątpliwie wyróżnia go na tle konkurentów. Osobiście stosuję go na dwa sposoby. Jako główny kosmetyk, krem posiada zdolność do dostosowywania się do naszej karnacji, nie musimy martwić się o białą maskę, jak również o widoczne, drobne niedoskonałości. Kiedy planuję "większe" wyjście produkt La Roche stosuję jako bazę pod podkład. Dzięki czemu zyskuję podwójnie, podkład utrzymuje się dużej, a moja skóra jest cały czas pod ochroną.


Embryolisse Creme Solarie SPF 30
Produkt ten zaciekawił mnie przede wszystkim ze względu na skład. Możemy w nim znaleźć: wodę deminarelizowaną, filtry UVA i UVB, mineralne filtry przeciwsłoneczne, nawilżający kompleks aminokwasowy (NMF), cukry, witaminy E i F. Idealnie sprawdza się przy mniejszym promieniowaniu, jak również na wiosnę czy jesień.

Sun Ozon Lotion do opalania ochrona i brąz SPF 20
Rossmannowskie kosmetyki do i po opalaniu biją na głowę swoich konkurentów. Mam tu na myśli nie tylko cene, ale również działanie. Kiedy rok temu, wybierałam się nad wodę, a właśnie skończył się krem ochronny postanowiłam po drodze zawitać do pobliskiego Rossamnna. Tam miałam do wyboru (nie wiem jakim cudem) albo kremy Soraya, za któymi moja skóra niezbyt przepada oraz serie Sun Ozon. Postanowiłam wypróbować Sun Ozon Lotion do opalania ochrona i brąz  i nie zawiodłam się skóra nie uległa poparzeniu, a także nabrała ładnego brązowego koloru. Cena ok. 9-12 zł

!UWAGA!
Mimo, że większość z Was o tym wie pragnę uczulić na fakt, że krem z filtrem nie chroni naszej skóry w 100% ponadto w godzinach największego promieniowania, jak również po wyjściu z wody powinniśmy regularnie powtarzać nakładanie emulsji.

A jakie są wasze ulubione produkty ochronne?




4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten krem Sun Ozon , ale najniższą ochronę czyli 6 ;) Jeśli zaś chodzi o LRP to dla mnie to są alkoholicy. Miałam próbki tego żelu i myślałam, że się opije jak to otworzyłam, tragedia. No ale jeśli Ci pasuje... ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety składom LRP brakuje dużo do ideału, ale powiem Ci, że mam wrażenie iż owe próbki niezależnie od firmy mają większe stężenia substancji.

      Usuń
  2. dużo czytam o sun ozon chyba będę musiała się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam filtrow dla dzieci nivea 50 + w koncu jak moim dzieciom nie szkodzi to i mi nic nie bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń