niedziela, 30 marca 2014

CZY CZERWONA PASTA DO ZĘBÓW POMOŻE JE WYBIELIĆ? MOJA OPINIA O EMAIL DIAMANT ROGUE

W ostatnim czasie miałam okazję testować (nie)zwykłą pastę do zębów. Jak wiadomo pastami z drogerii nawet najlepszymi nie osiągniemy efektu wybielenia dentystycznego, ale mimo to co jakiś czas decyduję się na zakup bardziej specjalistycznych past wybielających.
 Ostatnio  padło na EMAIL DIAMANT ROGUE. Produkt wyróżnia się swoją żywo czerwono barwą, która nie zmienia się w trakcie mycia, co początkowo może wzbudzać obawy, jednak to kwestia przyzwyczajenia. Początkowo nastawiona byłam dość sceptycznie do tego produktu, jednak po ponad miesiącu użytkowania moje zęby stały się jaśniejsze o dwa tony, czego nigdy wcześniej nie osiągnęłam żadną inną pastą. Poniżej przedstawię zestawienie plusów i minusów jakie zauważyłam podczas używania pasty, a tymczasem pytanie do Was: używałyście może podobnych specyfików? Jakie są wasze typy? A może miałyście do czynienia z tą pastą?


Według producenta:

Email Diamant Rouge to luksusowa, czerwona, legendarna pasta do zębów o niespotykanym, skutecznym, wybielającym działaniu. Po umyciu zębów stają się białe, a dziąsła otrzymują żywy naturalny kolor. Z uwagi na swoje rewelacyjne działanie chętnie stosują ją aktorzy, prezenterzy telewizyjni, biznesmeni, modelki, stewardessy oraz wszyscy ci, którym zależy na pięknym wyglądzie uzębienia. Efekt wybielenia widoczny jest już po pierwszym zastosowaniu, a różowe, żywe dziąsła to zamierzony efekt podkreślający biel zębów. Pasta wyprodukowana jest na bazie absolutnie neutralnych komponentów znakomitej jakości.

Skład:

Glycerin, Water, Hydrate Silica, Calcium Carbonate, Cellulose Gum, Aroma (Flavor), Cyclomethicone, Sodium Laury Sulfoacetate, Sodium Monofluorophosphate, Mica, Cl 75470 (Carmine), Sodium Methylparaben, Cl 77491 (Iron Oxides), Titanium Dioxide, Propylparaben, Eugenol, Ammonium Hydroxide, Linalool.

Według mnie:

Plusy:

+ szybkie działanie
+ duża różnica w kolorze zębów przed i po
+ nie powoduje bólu dziąseł, zębów
+ wydajne opakowanie
+ tubka dająca możliwość zużycia produktu do końca

Minusy:

- dostępność
- słabo się pieni

Ocena: 4,5/5

3 komentarze:

  1. Mówisz, że jest różnica ? Więc wypadałoby wytestować. Ja aktualnie używam Elmex intensywne oczyszczanie. Mała tubka, dałam i tak na promo 16 złotych, ale zobaczymy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ,przynajmniej ja zauważyłam znaczną poprawę :) Ta kosztuje ok 22 za 50 ml

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak zadziałaby u mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń