czwartek, 19 grudnia 2013

TANGLE TEEZER HIT CZY KIT?

Wielka mania na Tangle Teezer dopadła i mnie, po przeczytaniu wielu postów na różnych blogach postanowiłam sama spróbować tego "cuda" . Początkowo nie byłam do końca przekonana do tego produktu, jak zwykła plastikowa szczotka możne zmienić moje włosy?! 
A jednak, zacznę może od mokrych włosów, z których rozczesywaniem man największy problem, mimo ożywania odzywek, przy rozczesywaniu po umyciu zawsze 'wyszarpywałam' nadmierna ilość kosmyków. Tangle Teezera możemy używać bezpośrednio po umyciu bez większych obaw.
Po drugie, po zastosowaniu w.w szczotki, zaobserwowałam mniejsze puszenie się włosów, ponadto są bardziej lśniące i gładkie.
A Wy miałyście już z z nią do czynienia? Jakie są wasze odczucia? A może przymierzacie się do zakupu?



Według mnie:

Plusy:

+ dobrze rozczesuje mokre włosy
+ zamyka luski
+ zapobiega puszeniu
+ wygładza
+ nadaje zdrowy, lśniąc wygląd
+ jest lekka
+ dopasowuje się do dłoni

Minusy:

- cena ( choć w porównaniu do szczotek naturalnych nie tak straszna, w większości zamyka się w 40 zł)




17 komentarzy:

  1. Mam ją od około 2 lat (wersje kompaktowa) i jestem z niej bardzo zadowolona:) Przede wszystkim dobrze rozczesuje włosy i nie szarpie ich przy tym;)

    OdpowiedzUsuń
  2. odkad zaczelam uzywac TT nie wyobrazam sobie zycia bez niego, nie mam juz porozdwajanych koncowek , puszenie sie zmniejszylo i moja malutka corka tez go kocha , gdyz juz nie cierpi przy czesaniu :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam go i na poczatku mega mega zachwyt, ale teraz tak na spokojnie, to ok, ale nie wiem czy kupialbym drugi raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad zakupem ale cena :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale warto poszukać promocji :)

      Usuń
  5. Cena jest wysoka, ale warto zainwestować :)
    Odkąd zaczęłam go używać, moje włosy są w o niebo lepszym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ją już od jakiś 3 lat i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie jest to HIT od kiedy ją mam skończyły się moje męki z rozczesaniem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hit którego ja jeszcze nie posiadam :P ale już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I think youve produced some truly interesting points. Not also many people would actually think about this the way you just did. Im genuinely impressed that theres so substantially about this topic thats been uncovered and you did it so nicely, with so a lot class. Great one you, man! Seriously terrific stuff here.
    Hot Air Ballooning Games

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją od jakiś 7 miesięcy i jestem nią oczarowana :).

    OdpowiedzUsuń