wtorek, 10 grudnia 2013

SŁODKIE SPOTKANIE BLOGEREK W SOSNOWCU + PREZENTY - FOTORELACJA

W mroźną sobotę, dzień po Mikołajkach wybrała się na spotkanie blogerek kosmetycznych, które odbyło się w przepełnionym cukrem i kaloriami lokalu Wypiekarnia. Moja podróż nie obyła się oczywiście bez utrudnień, na początku spóźniony pociąg i zepsute megafony na dworcu,  z kolei już w Sosnowcu postanowiłam szukać miejsca spotkanie nie po tej stronie ulicy co trzeba dzięki czemu zwiedziłam prawie pół miasta. Na szczęście rowno 13:00 dotarłam na miejsce, prawie wszystkie blogerki już były, wnętrze lokalu zachwycało pomysłowością i idealnym połączeniem staroci z nowoczesnością.





Po chwili zamówiłyśmy ciepłe napoje ( królowała czekolada na gorącą: biała, mleczna z piankami, cynamonem), a na stół wkroczyły prześliczne babeczki przyozdobione 'kosmetykami' wykonanymi z masy cukrowej. Kiedy już zjadłyśmy pyszności, odwiedziła nas Pani Dagna, która przedstawiła nowości firmy Soraya.





Po jej wystąpieniu nadeszła kolejna chwila na pogaduchy oraz wymiankę. Jak zwykle stół zapełnił się masą kosmetyków, które w mgnieniu oka zmieniały swoich właścicieli. Następnie nadszedł czas na prezenty, które okazały się iście mikołajowe ( poniżej będziecie mogły zobaczyć co będę testowała w najbliższym czasie). Na sam koniec organizatorki rozkroiły przepiękny ( również smakowity) tort, który z zachwytem mogłyśmy podziwiać od początku spotkania.

 Za powyższe zdjęcia dziękuję organizatorkom
 Poniżej prezenty od sponsorów:






14 komentarzy:

  1. o matko!! Ten tort jest genialny!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze :) swietne prezenty xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Te słodkości są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj fajne babeczki, szkoda , że niewiedziałam o spotkaniu, z chęcią bym się wybrała na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszności miałyście! Takie spotkania są świetne. Nie tylko można porozmawiać i poznać nowe osoby, ale także powymieniać się doświadczeniami i czegoś nowego się dowiedzieć.

    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze tu kwas Soraya. Od razu jak tylko pojawił sie ten kosmetyk musiałam go mieć. po pierwsze dlatego, ze lubie kosmetyki Soraya, po drugie lubię testować na sobie nowości i po trzecie kwas hialuronowy to mój ulubiony składnik w kosmetyce. Od pierwszego zastosowania na buzie zauważyłam ujędrnienie, a może cos jak efekt liftingu. Skora napięła się mocno, zmarszczki sie wygładziły i całość dało efekt odmłodzenia w ogolnym tego słowa znaczeniu. Na opakowaniu jest napisane, ze można stosować 2 razy dziennie, na razie probuje raz dziennie.. zobacze co potem. Na chwile obecna jestem mega zadowolona z tego kosmetyki. JEST FENOMENALNY

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spotkanie i super kosmetyki - z mojej ulubionej serii So pretty firmy Soraya ! Uwielbiam te pięknie pachnące zele pod prysznic i kremy do twarzy. Ja mam morelowy krem matujący i działa po prostu super. Oprocz pięknego morelowego zapachu i różowego opakowania które ładnie wygląda na polce to naprawdę profesjonalny produkt. Krem super sie rozprowadza, szybko wchłania jest naprawdę lekki. Dobrze nawilża i matuje - polecam osobom z problematyczna skora :)

    OdpowiedzUsuń