niedziela, 22 grudnia 2013

MOC JABŁKA ZAWARTA W PIANCE DO MYCIA RĄK, CZYLI FRESH MARKET APPLE OD BATH&BODY WORKS

Jak już pewnie wiecie uwielbiam kosmetyki Bath&body works, które coraz liczniej zadomawiają się w moim mieszkaniu. Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat pianki do mycia rąk Fresh Market Appple.


Owy produkt jest bezkonkurencyjnym gadżetem do mycia na rąk na Polskim rynku. Łączy ze sobą zapach świeżych soczystych jabłek z wygodnym aplikatorem, który zamienia płyn w piankę. Niewątpliwym plusem jest fakt, że 'mydełko' nie pozostawia na dłoniach specyficznego mydlanego nalotu oraz mimo znajdującego się wysoko w składzie SLS-u nie przesusza dłoni. Ciekawy design i estetyczne opakowanie nie uszło mojej uwadze, producent oczywiście niestandardowo wyposażył butelkę w 259 ml płynu ( w większości produktów jest to 150, 200 itp).


Niestety w cenie regularnej produkt kosztuje 29 zł co czyni go niewątpliwie ekskluzywnym produktem, jednak dzięki promocjom Bath&body works można go zdobyć podczas promocji już za 8 zł.
Miałyście już może do czynienia z tym produktem? Co sądzicie o Bath&body Works, posiadacie ich kosmetyki?


Według mnie:

Plusy:

+ wygodne opakowanie
+wydajność
+zapach
+ estetyka wykonania
+ nie przesusza dłoni
+nie pozostawia nieprzyjemnego nalotu

Minusy:

- cena
- dostępność

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie miałam, ale myślę że warto spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no cena przyprawia o zawrót głowy ale duużo dobrego słyszałam o tym przyjemniaczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałąm tylko jedno mydelko, ale troszke mi przesusza dlonie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję skusić się na nie podczas jakiejś promocji :).

    OdpowiedzUsuń