sobota, 2 listopada 2013

PAŹDZIERNIKOWE PACZKI, CZYLI CO NOWEGO W KOSMETYCZCE I NIE TYLKO

Dziś mam dla was mini podsumowanie przesyłek z ostatniego miesiąca, średnio co dwa tygodnie jestem w domu więc czekam z niecierpliwością na możliwość przetestowania.  Część recenzji pojawi się już niedługo, ponieważ mam okazje testować je już prawie miesiąc. Wśród ostatnich przesyłek zagościły akcesoria do makijażu, szampon oraz posrebrzany naszyjnik.

1. Eyeliner od kkcenterhk , miałam małe obaw co do tego produktu, głównie dlatego, że przyleciał do mnie z Hong Kongu , jednak w gruncie rzeczy jego jakość jest bardzo dobra, ale o tym już w recenzji.


2. Mini szampon od włosów farbowanych REVLON od PRO-SPRZĘT



3. Pozłacany (białe złoto) naszyjnik od LOVRIN





Miałyście już może styczność z tymi firmami? Jakie są wasze opinie?


6 komentarzy:

  1. Znam tylko Revlon ze słyszenia, bo nic nigdy tej firmy nie miałam. Naszyjnik ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny naszyjnik:) lubię świecidełka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkałam się już z kkcenterhk i miałam stamtąd sztuczne rzęsy,jestem bardzo z nich zadowolona, też obawiałam się jakości a efekt był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam styczności, czekam na recenzje. x

    OdpowiedzUsuń