wtorek, 5 listopada 2013

OCZYSZCZAJĄCA MASKA Z MIODLI INDYJSKIEJ - CZYLI BŁOTKO DLA SKÓRY TRĄDZIKOWEJ I NIE TYLKO

Jakiś czas temu w moje ręce wpadła oczyszczająca maseczka z modli indyjskiej. Zaciekawiona opakowaniem i przeczytanymi recenzjami postanowiłam ją wypróbować. Początkowo myślałam, że będzie to maseczka o konsystencji żelowej, jednak kiedy zaczęłam nakładać ją na twarz okazało się, że wyglądam, jakbym właśnie wylądowała w kałuży z błotkiem. Produkt ma delikatne granulki, które dodatkowo złuszczają martwy naskórek. Zapach jest mocno ziołowy, więc nie każdemu może przypaść do gustu, ale efekty są jak dla mnie zdumiewające, maska wygładziła moją skórę, nie przesuszając jej. Ponadto zauważyłam znaczne zmniejszenie się ilości wągrów i delikatnych śladów potrądzikowych. Idealnie nadaje się również do pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej.Cena produktu również zachęca do zakupu, myślę, że 9.99 zł za taką tubę zachęca do wypróbowania.



Według producenta:

 Oczyszcza skórę i zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników.
Odmładza i ujędrnia skórę, przywracając jej naturalny blask.

Antybakteryjna maska reguluje wydzielanie sebum, oczyszcza zatkane pory skóry i zapobiega nawrotom zaskórników. Poprawia strukturę skóry, odmładza ją i ujędrnia.
Miodla indyjska znana ze swoich przeciwbakteryjnych właściwości pomaga pozbyć się trądziku. W połączeniu z kurkumą skutecznie eliminuje bakterie wywołujące trądzik. Ziemia fulerska daje uczucie przyjemnego chłodu i wygładza skórę.

Według mnie:

Plusy:

+ dobrze oczyszcza
+ wygładza skórę
+ delikatnie złuszcza naskórek
+ nie uczula
+ nie przesusza
+ jest wydajny
+ atrakcyjna cena

Minusy:

- zapach

UWAGA!
Osoby, które wygrały rozdanie z Betaskin, niebawem powinny otrzymać swoje kremy, w niedziele wysłałam wasze adresy do firmy, to oni zajmą się wysyłanie próbek

6 komentarzy:

  1. Muszę się za nią rozejrzeć. Z godzinę temu oglądałam filmiki na yt i dziewczyn też ją polecała.

    OdpowiedzUsuń
  2. długo już zastanawiam się nad jej zakupem, chyba wreszcie to uczynię niebawem :)
    gdzie dorwałaś w takiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ciekawym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki Himalaya, mam maseczkę gdzieś w zapasach, ale inną wersję, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń