wtorek, 26 listopada 2013

KOSMETYK KLEOPATRY- CZY KOZIE MLEKO POMOŻE SUCHYM DŁONIOM?

Z oknem coraz zimniej, dlatego krem do rąk jest moim must have w torebce, ostatnio królował w nim Ziaja kozie mleko z towarzystwie natłuszczających kremów aptecznych. Moje niepokorne AZS wymaga podwójnego zabezpieczenia. Wracając do "koziny" jest to jeden z moich ulubionych kremów, które można kupić w drogerii, supermarkecie. Ma wspaniały zapach i dodaje dłonią elastyczności, jednak na dłuższą metę przy stosowaniu samodzielnie powoduje u mnie pękanie dłoni (podobnie jak większość kremów, ale to najprawdopodobniej z powodu AZS). Mimo to zapraszam do zapoznania się z wadami i zaletami. Miałyście już kiedyś ten kosmetyk? A może polecacie jakieś inne kremy do rąk na zimę?



Według producenta:

 Krem ma za zadanie odżywić paznokcie, wzmocnić je zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania; wygładzić i nawilżyć dłonie oraz zlikwidować uczucie szorstkości. Krem ma służyć jako profilaktyka zmarszczek, dzięki kompleksowi składników aktywnych: koziego mleka, wit. A i E, prowit. B5 (D - pantenol). Chroni dłonie przed wysuszeniem, uelastycznia skórę, dba o paznokcie.

Według mnie:

Plusy:

+ Uelastycznia skórę dłoni
+ Ładnie pacnie
+  Dobrze się wchłania
+ Nie uczula
+ Jest wydajny
+ Niedrogi

Minusy:

- przy częstym stosowaniu powoduje u mnie pękanie skóry (jest to jednak najprawdopodobniej związane z AZS)

Jeśli nie cierpicie na żadne choroby skórne mogę wam śmiało polecić krem ziaji

13 komentarzy:

  1. ja kocham żel pod prysznic kozie mleko.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś ten krem,całkiem dobrze się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wszystkie te kremy (Ziai) są za słabe. Lubię mocznik Isany (na noc, no i lepszy był ten w słoiczku, ale go wyfocali x lat temu), ten z Oriflame (który już może widziałaś) i jeszcze jeden taki w słoiczku, mamuni mojej. I niby nie mam żadnych chorób skórnych, a na dłoniach często mam taką skórę, jak w najgorszym momencie AZS mieć można - calutka czerwona, sucha, spękana i tak jakby martwa warstwa. Teraz na szczęście tak nie mam, ale to było straszne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten kremik za jego zapach i za to, że tak świetnie nawilża moje łapki :-)
    ______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam problematycznej skóry na dłoniach. może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego kremu, ale jakoś mi nie pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie niestety jakoś się nie sprawdził, ale ja mam dość suche dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ziajkę,ale jego nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go i dobrze się u mnie sprawdzał. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go kiedyś, ale u mnie się nie sprawdził. Owszem wygładzał i miało się wrażenie, że działa tylko powierzchownie, nie nawilża, nie odżywia. Jak dla mnie za słaby.

    OdpowiedzUsuń