środa, 13 listopada 2013

INFORMACJA DLA OSÓB, KTÓRE WYGRAŁY W ROZDANIU Z BETASKIN

Dziś post informacyjny, ponieważ dostaję od Was maile dotyczące wysyłki próbek.
Sprawa ma się tak: w rozdaniu wygrało 30 osób, a co za tym idzie musiałam zebrać od Was 30 adresów pocztowych. Nie każdy wysłał sam, jednym zajęło do dzień innym więcej. Ale udało się, 29 października wysłałam do przedstawiciela firmy wasze adresy, ponieważ to oni zajmują się rozsyłaniem próbek. Jeśli, próbki do Was nie doszły, to powinny pojawić się n dniach. Jednak, kiedy macie wątpliwości poniżej podaję maila do BETASKIN:


       Mimo, że sytuacja nie wynika z mojej winy, bardzo przepraszam za opóźnienia, myślę że rozwiałam wasze wątpliwości i odpowiedziałam na pytania.       

15 komentarzy:

  1. dzięki za info! Myślałam, że moje próbeczki przepadły gdzieś po drodze...a nie chciałam robić zamieszania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie jeszcze nic nie dotarło ,ale czekam cierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dostalam rowniez ale naleze do.tych cierpliwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja czekam na przesyłkę. Mam nadzieję, że się zjawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też właśnie nada czekam:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jeszcze czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochani wysłałam zapytanie do firmy o wysyłkę, jeśli dostanę jakąś informację zwrotną to się odezwę ;) a ktoś już może dostał?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam swoją próbkę wczoraj. Niestety jest ona przeterminowana. Mało tego na opakowaniu kartonowym data ważności to 28.03.15 a na tubce -28.03.13. Po kartoniku widać, że był otwierany (załamanie na górze). Proszę inne osoby o info ważności kremu. Nie wiem czy tylko ja mam pecha? Już drugi raz wygrywam w rozdaniu, gdzie nagrody przesyła producent/dystrybutor i są one przeterminowane :( Do betaskin też napiszę maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam próbkę w piątek - i taka sama sytuacja mnie spotkała ... Na mojej próbce również widnieje data ważności do 28.03.13 roku, a krem w środku jest rozwarstwiony, więc wątpię, by do czegokolwiek się nadawał ...

      Usuń
    2. Jestem rozczarowana podejściem firmy, kiedy otrzymałam pierwszą przesyłkę do testów i propozycję współpracy wydawało się ok. Sprawdźcie czy na opakowaniu nie ma przypadkiem daty produkcji.

      Usuń
    3. Nie, jest zaznaczone, że to data ważności.

      Usuń
  10. ja także mam datę ważności 28 marca 2013.

    OdpowiedzUsuń