poniedziałek, 18 listopada 2013

II SPOTKANIE BLOGEREK KOSMETYCZNYCH W CZĘSTOCHOWIE CZĘŚĆ PIERWSZA

W ostatnią sobotę 16 listopada miałam okazję uczestniczyć w Częstochowskim spotkaniu bloggerek kosmetycznych. Już w pociągu spotkałam się z Elizą, przez co podróż minęła w mgnieniu oka. Po wyjściu z pociągu zajęte rozmową przeszłyśmy wyznaczony adres, czyli CAFE29




Po dotarciu na miejsce, czekając jeszcze na kilka dziewczyn, zaczęłyśmy zapoznawać się z kartą. Wybór był trudny, ponieważ wszystkie napoje i potrawy wydawały się równie zachęcające. Na początek zdecydowałam się na samą kawę. Kilka minut po 12 byłyśmy już w komplecie. Każda z nas miał okazje się przedstawić i powiedzieć coś o sobie i swoim blogu.
Później zaczęły się rozmowy, na przeróżne tematy. Od zdrowego jedzenia, przez kosmetyki po zwierzęta.

O 14.15 pojawiły się Panie braffiterki z Fiszbinki, które na początku przedstawiły nam prezentację na tematy dobierania biustonoszy, dbania o biust oraz zapobiegania chorobom. Prze tej okazji chciałam pozdrowić Pana, który z sali obok przysłuchiwał się "wykładowi". Następnie każda z nas mogła poznać swój rozmiar biustonosza.

Około 15.30 głodne, jak wilki zaczęłyśmy pałaszować przepyszne dania i sałatki. Następnie przyszła pora na prezenty, o których bardziej szczegółowo napiszę w jednym z najbliższych postów. Spotkanie mogę zaliczyć do udanych, poznałam wiele ciekawych dziewczyn z podobnymi zainteresowaniami i problemami.




W spotkaniu uczestniczyły:

11 komentarzy:

  1. ale z Was śmieszki:)
    super zabawa musiała być;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie spotkania za możliwość poznania się w realu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, można spotkać wiele osób z podobnymi problemami, wątpliwościami, czy zainteresowaniami.

      Usuń
  3. Mnie również było bardzo miło poznać Was Wszystkie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych imprez wam zazdroszczę, aż sama mam ochotę na jakieś babskie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale uśmiechniętych twarzy ;) Widać że spotkanie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, że spotkanie Ci się podobało:) Fajnie, że mogłyśmy się poznać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie, wspaniała organizacja :)

      Usuń
  7. Musimy to koniecznie powtórzyć! :D

    OdpowiedzUsuń