niedziela, 13 października 2013

ŻEL ANTYBAKTERYJNY BATH&BODY WORKS I KOSMETYCZKA ZA 3 ZŁ

Jest jednym z kosmetyków, które są nieodłącznym elementem mojej kosmetyczki, czy torebki jest żel lub chusteczki antybakteryjne. Ostatnio moim ulubieńcem jest produkt bath&body works. Żel ma wspaniały zapach, który wzbudza zainteresowanie wszystkich w pobliżu. Produkt bardzo szybko sie wchłania nie pozostawiając klejącego nalotu. Kolejną zaletą jest sylikonowe 'etui' dzięki czemu nie zginie w damskiej torebce. Poniżej znajdziecie więcej informacji o żelu.




Według mnie:

Plusy:

+ Zapach
+ Nie klei się
+ Szybko się wchłania
+ ma wygodne opakowanie
+ nie uczula
+ zbytnio nie przesusza dłoni
+ idealnie nadaje się do torebki

Minusy:

- dostępność

      Od pewnego czasu szukałam idealnej kosmetyczki do torebki w której zmieszczę podstawowe kosmetyki, do tej pory wszystkie, które przypadły mi do gustu były albo horrendalnie drogie, albo nie praktyczne. Wczoraj mój los się odmienił w pobliskim SH znalazłam kosmetyczkę idealną, prostą i mieszczącą wszystkie potrzebne kosmetyki. Kosztowała ! 3 zł ! i nic nie wskazuje na to, aby była używana. ( na zdjęciu wyszła niezbyt korzystnie)


Dziś ostatni dzień rozdania



7 komentarzy:

  1. Szkoda że nie mam dostępu do Bath&Body Works.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa taki żel,zastanawiam się bo mam baardzo suche dłonie, czy bardziej przesuszyłby taki żel czy mycie hmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh, szkoda że już go skończyłam.
    Świetny, godny polecenia żel !
    A kosmetyczka świetna, musimy kiedyś się umówić do SH :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W SH można czasami znaleźć prawdziwe perełki. Kosmetyczka super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kosmetyczka;)
    Ja jeszcze nie używałam żeli z Bath&Body Works:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Na allegro są dostępne takie żele.

    OdpowiedzUsuń