sobota, 19 października 2013

MALINOWO ŻURAWINOWA ROZKOSZ, CZYLI POMADKA WITAMINOWA NIVEA

Szukanie (prawie) idealnej pomadki, czy balsamu ochronnego było dla mnie nie lada wyzwaniem. Dziesiątki produktów, które miały działać cuda okazały się kompletną klapą. Zarówno kosmetyki zakupione w aptece, jak i drogerii czy dyskoncie, nawet jeśli początkowo pomagały to po kilku dniach- tygodniach moje usta stawały się bardziej suche i spieczone niż przed użyciem czegokolwiek. Jednak ostatnio będąc na zakupach w Rossmannie rzuciła mi się w oczy promocja pomadek NIVEA. Mimo, że początkowo nie byłam do nich przekonana ( nie wiem sama czemu) wybrałam pomadkę o zapachu maliny i żurawiny VITAMIN SHAK Cranberry & Raspbery. Produkt łączy w sobie wiele pozytywnych cech, przede wszystkim nawilżenie, zapach oraz delikatny perłowy kolor.
A Wy macie jakieś sprawdzone pomadki?  Co sądzicie o produktach NIVEA do pielęgnacji ust?



Według producenta:

 

Intensywna pielęgnacja ust i subtelny kolor, dzięki bogatym w witaminy ekstraktom z owoców.
Piękny delikatny odcień i owocowy zapach sprawi, że Twoje usta będą wyglądały smakowicie i cudownie każdego dnia.
Innowacyjna pomadka NIVEA® VITAMIN SHAKE łączy intensywnie nawilżającą formułę z ekstraktami owoców bogatymi w witaminy, tak by Twoje usta były gładkie, podkreślone i wyglądały zdrowo.
Intensywnie nawilża dzięki zawartości witamin C i E oraz prowitaminy B5
Nadaje ustom delikatny odcień i apetyczny owocowy zapach
Chroni przed promieniowaniem UVA i UVB

Pomadka NIVEA zawiera nową, innowacyjną formułę z Hydraminą
i wyciągiem z pestek winogron zapewniającą ustom efekt doskonałego nawilżenia.

Według mnie:

Plusy:

+ Dobrze nawilża
+ Odżywia
+ Nadaje ustom delikatny, perłowy kolor
+ Ładnie pachnie
+ Jest łatwo dostępny

Minusy:

- brak

12 komentarzy:

  1. Lubię pomadki ochronne z Nivea, ale tej akurat jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre pomadki z Nivea które miała to buble, ale ta seria jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, ale lubię pomadki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie testuję masełko do ust z Bielendy ale jak skończę na pewno sięgnę po Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. malina i żurawina, nie miałam jeszcze takiego połączenia, muszę ją koniecznie kupić :)


    -----------------------------------------------------------------------
    http://nanocnymstoliku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oo tego połączenia z nivea jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetnie wygląda, muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam pomadek co najwyzej jakas wazelina czy balsam na noc zeby mi usta nie popekaly :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tego perłowego wykończenia ;( Ale zapach musi być śliczny :D

    OdpowiedzUsuń