piątek, 4 października 2013

DELIKATNY FLUID INTENSYWNIE KRYJĄCY PHARMECERIS F - HIT CZY KIT?

Dziś w poście kilka słów na temat fluidu Pharmaceris, który pokazywałam wam jakiś czas temu razem z zakupami Superpharm. Choć ostatnio najczęściej używam kremu BB, wraz ze zbliżającą się jesienią i zimą, a co za tym idzie przymrozkami zdecydowałam się kupić fluid, który choć w niewielkim stopniu będzie chronił moją skórę.
Bardzo lubię produkty pharmaceris, ponieważ nie powodują podrażnień nawet na delikatnej skórze. Delikatny fluid intensywnie kryjący szybko się wchłania i doskonale matuje ( nawet przy użyciu niewielkiej ilości kosmetyku), dzięki wygodnemu opakowaniu z pompką, możemy zapanować na ilością pobieranego fluid, a także nie narażamy kosmetyku na duży dostęp do powietrza jak przy odkręcanym opakowaniu, czy słoiczku. Produkt Pharmaceris nie powoduje przesuszenia, ani przetłuszczenia dzięki czemu unikniemy kłopotliwego świecenia.

 

Według producenta:

Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry (również skóry problemowej i wrażliwej) w celu ukrycia jej niedoskonałości (przebarwienia, rozszerzone naczynka, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty) oraz zapewnienia jej naturalnego, jednolitego kolorytu. Nie zawiera konserwantów i parabenu, bezzapachowy. Przebadany i bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą. Działanie: Fluid dobrze maskuje niedoskonałości skóry (94%* badanych). Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji i zastosowaniu innowacyjnego systemu kryjącemu nowej generacji TM nie obciąża skóry i nie powoduje efektu maski, a rezultat kryjący utrzymuje sie ok. 10h. Fluid nie zatyka porów i nie pozostawia plam na ubraniu (83%* badanych). Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Po 2 tyg. stosowania u 94%* osób zanotowano wzrost elastyczności skory i poprawę jej nawilżenia o 15%**.

 

Skład: 

Aqua, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Titanium Dioxide, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Polysilicone-11, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polyglyceryl- 3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Niacinamide, Candelilla Cera, Triethoxycaprylylsilane, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499

 

Według mnie:

Plusy:

+ dobrze kryje
+ nie prztłuszcza skóry
+ nie wysusza
+ ma wygodne opakowanie
+ nie wywołuje podrażnień
+ zapobiega swieceniu
+ jest wydajny
+ brak efektu maski

Minusy: 

- przy dłuższym stosowaniu może powodować zapychanie porów

Ocena: 4.5/5.0

3 komentarze:

  1. dla mnie to zdecydowanie mój nr 1 !
    Zużyłam już kilka i dalej powracam do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam ostatnio coś zmienić w makijażu i już wiem co;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wolę minerały, skład w tego typu podkładach mnie przeraża...
    kiedyś duże 'kuku' robiły mojej cerze..

    OdpowiedzUsuń