sobota, 28 września 2013

WRZEŚNIOWY PRZEGLĄD PACZEK, CZYLI CO OSTATNIO PRZYNIÓSŁ LISTONOSZ

W dzisiejszym poście mini przegląd paczek, które dotarły do mnie we wrześniu. Niektóre firmy już znam, z niektórymi dopiero się poznam. Wśród przesyłek znalazły się głownie maseczki oraz kremy Już wkrótce pojawią się recenzje. Miałyście któreś z tych produktów? Lubicie te firmy?

1. Trzy maseczki AA od Oceanic w najbliższym czasie na pewno się przydadzą, na zdjęciu tylko dwie, gdyż jedna została zużyta przed sesją fotograficzną.



2. Maseczki od Efektimy , które przyszły do mnie w ogromnej kartonowej kopercie.


3. Na koniec moja ulubiona przesyłka od Beta Skin w ktróej znalazły się 4 mini kremy po 30 ml oraz 10 próbek po 5 ml.Wiąże z nim duże nadzieje, głownie podczas walki z AZS. Warto śledzić mojego bloga, bo już niedługo będziecie mogli zgarnąć kosmetyki tej firmy.

Beta-Skin Natural Active Cream należy stosować w obrębie nieuszkodzonej skóry twarzy i innych partii ciała. Wyrób przeznaczony jest do stosowania we wspomaganiu leczenia, a także w łagodzeniu przebiegu następujących chorób skóry:
  • łojotokowe zapalenie skóry
  • atopowe zapalenie skóry
  • kontaktowe zapalenie skóry
  • łuszczyca
  • trądzik młodzieńczy


6 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję Beta Skin.
    Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nawet uda Ci się samej przetestować :)

      Usuń
  2. ile maseczek ;) te z AA też niedawno dostałam , nawet nie pamiętałam że je wygrałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w domu do przetestowania maseczki z efektimy :) ciekawe czy nasze odczucia na ich temat beda podobne- czekam na posta :)

    OdpowiedzUsuń