wtorek, 24 września 2013

TAHE SZAMPON Z KERATYNĄ I PŁYNNYM ZŁOTEM - CZY POMAGA ODBUDOWAĆ ZNICZONE WŁOSY?

 Od dziecka zmagam się z cienkimi i wypadającymi włosami, ponadto moim grzechem głównym jest częste (choć ostatnio staram się unikać) prostowanie włosów. Takim sposobem moje włosy dalekie są od ideału. Tak więc od jakiegoś czasu szukam szamponu i odżywki który pomoże mi choć trochę odbudować, czy też wygładzić niesforne włosy. Na spotkaniu blogerek w Sosnowcu otrzymałam do testu produkt firmy TAHE  KERATIN GOLD shampoo - szampon z  z którym zaczęłam wiązać duże nadzieje.



 Według producenta KERATIN GOLD Shampoo – szampon odzwierciedlający naturalne światło. Regeneruje włókna rozjaśnianego włosa. Konsystencja balsamu chroniącego kolor włosów rozjaśnianych, pozostawia je lekkie i niewiarygodnie jedwabiste. Zapewnia miękkość i objętość. Włosy są łatwe do opanowania, gładkie i elastyczne.

Stosowanie: Nałożyć na lekko wilgotne włosy wmasowując niewielką ilość szamponu we włosy i skórę głowy. Aktywną pianę pozostawić od 2 do 3 minut, następnie spłukać obficie ciepłą wodą. Czynność powtórzyć.


 Już po pierwszym zastosowaniu moje włosy stały się dużo miększe, bardziej lśniące, a końcówki mniej pierzaste. Produkt nie wymaga stosowania dodatkowej odżywki (jej użycie mogłoby spowodować zbytnie obciążenie włosów). Szampon ma delikatny, owocowy zapach, dość rzadką ale dobrze pieniącą się konsystencję oraz perłowo żółtawy kolor. I tu zaczyna się problem, który pozwolił mi na wykorzystanie tylko części butelki, szampon nie nadaje się do włosów w odcieniach chłodnego blondu i platyny. Po trzy tygodniowym stosowaniu moje włosy nabrały żółtawego odcienia.

Aktualnie szamponu używa moja mama, która jest posiadaczką niezwykle gęstych włosów (czemu ja po niej ich nie odziedziczyłam?!)w kolorze ciemnego blondu z ciepłymi pasemkami i u niej sprawdza się doskonale, zmiękczył twarde włosy ułatwiając codzienne modelowanie oraz wygładził zniszczone pasma.

Podsumowując produkt jest godny polecenia do każdego rodzaju włosów, jednak ostrzegam posiadaczki włosów w kolorach platyny i chłodnego blondu.



Szampon można kupić na stronie producenta -> tu
Cena: 44,20 zł za 300 ml

Używałyście kiedyś produktów TAHE? A może macie sprawdzone produkty dla zniszczonych włosów?

6 komentarzy:

  1. szkoda, że zmienia kolor włosy na odcienie żółtego:(

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja go sobie kupię. MIałam czerwony był super, ten pewnie też. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy,ale myślę,że kiedyś zainteresuję się jej produktami.

    OdpowiedzUsuń
  4. 44zł i ma sls ehh :(

    OdpowiedzUsuń