czwartek, 5 września 2013

SPOTKANIE BLOGEREK W SOSNOWCU CZ.2 KOSMETYKI

Dziś mam dla was zdjęcia produktów ze spotkania blogerek, które będę w najbliższym czasie testować. Mam kilku faworytów, ale o tym dowiecie się już postach z recenzją. Zapraszam wkrótce do przeczytania moich opinii. A może miałyście już któryś z tych kosmetyków? Jakie są wasze opinie?

 Mini Krem 24h energii dla skóry



Japońskie serum rozjaśniające przebarwienia i piegi oraz próbki kremu bb oraz kremu z zawartością śluzu ślimaka



A to chyba mój ulubiony zestaw antybakteryjny żel oraz balsam do ciała
(szkoda, że jedyny sklep w Polsce znajduje się w Warszawie)

Zestaw maseczek od Efektimy

Żel pod prysznic oraz krem nawilżający od APIS

Szampon z keratyną od Pana z TAHE

Żel, peeling oraz szampon ananasowy od Joanny

Płyn micelarny od Dermedic


Kolageny od LAGENGO


oraz kosmetyki z wymianki

7 komentarzy:

  1. super! :) teraz tylko trzeba czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem z Katowic i bardzo żałuję,że ominęła mnie taka zabawa!
    pozazdrościć tylu super rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas organizowane są spotkania, może kiedyś się zobaczymy :)

      Usuń