piątek, 27 września 2013

PARIS AMOUR OD BATH&BODY WORKS I MOJA MIŁOŚĆ DO PARYŻA

Moja miłość do Paryża trwa już dobrych kilka lat, wyjazd do Francji jeszcze pogłębił to uczucie. Jestem maniakiem gadżetów i motywów związanych z tym miastem, tak więc jestem dumną posiadaczką wielkiego obrazu z panoramą miasta, kilku figurek wieży Eiffela  różnych rozmiarów, breloczków, ubrań itp. Nawet połowa mojej pracy maturalnej dotyczyła architektury tego miasta. Ale wracając do świata kosmetyków, podczas spotkania blogerek w Sosnowcu otrzymałam balsam do ciała o wspaniale brzmiącej nazwie PARIS AMOUR (Triple Moisture Body Cream)
  oraz równie ładnym zapachu (mimo, że nie przepadam za słodkimi zapachami ten wyjątkowo przypadł mi do gustu), coś jakby połączenie gumy balonowej ze świeżymi owocami, który utrzymuje się na skórze wyjątkowo długo. Balsam ma dość gęstą konsystencję,ale mimo to bardzo łatwo się rozprowadza, dzięki czemu jest wydajny. Po dłuższym stosowany nie zauważyłam reakcji alergicznych. Niestety podstawowym minusem bath&body works jest ich dostępność. Produkty możemy kupić jedynie w dwóch sklepach firmowych w Warszawie, jeśli jednak macie szanse je odwiedzić polecam zakup.
A Wy lubicie kosmetyki bath&body works? Jakie produkty już używałyście? 



Skład:

Według mnie:

Plusy:

+ dobrze nawilża
+ ładnie pachnie
+ jest wydajny
+ dobrze się rozprowadza
+ ma wygodne i estetyczne opakowanie
+ nie uczula

Minusy:

- dostępność



7 komentarzy:

  1. faktycznie, zapach jest obłędny i utrzymuje się na skórze mega długo .
    Moja piżamka i pościel myślą to samo .
    Ja bym to podsumowała tak : pachnie jak porządne, drogie perfumy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham balsamy B&BW. Pachną przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja fanką Francji nie jestem. Przez 3 lata LO byłam zmuszana (dosłownie) do nauki tego języka. Szczerze znienawidziłam Francję, francuski język i wszystko co mi się z tym krajem kojarzyła. Balsam używam i byłam pewna, że przynajmniej kosmetyk nawiązujący do Paryża mnie zachwyci. Niestety tak się nie stało. Zapach mnie drażni, a działanie jak dla mnie nie jest warte ceny produktu ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie testuję wersję w buteleczce z tej serii i choć w opakowaniu zapach mi nie odpowiada, na skórze przybiera piękne tony.

    OdpowiedzUsuń