wtorek, 17 września 2013

Ostatnie zakupy z SUPERpharm

Z góry przepraszam, że  was zaniedbuję, posty są trochę rzadziej i przez jakiś czas będą krótsze, ale jestem w czasie przeprowadzki i choruję na brak czasu :) Dziś w poście mini przegląd sobotnich zakupów z SuperPharm. Trochę zakupów makijażowych oraz kilka promocji.


Mascara Sexy Curves od Rimmel za 20.99 zł. To już moje trzecie podejście do tego tuszu. Pierwszym razem byłam zachwycona, jednak drugim opakowaniem nie byłam już tak zachwycona, zobaczymy jak teraz się sprawdzi.


Fluid kryjący od Pharmaceris, który staram się stosować głównie zimą, w cieplejsze dni wolę stosować kremy BB. Cena 27,99 zł

A także kolejny miętowy lakier za 2,49 zł i zwykłe chusteczki

Miałyście któreś z tych produktów?

6 komentarzy:

  1. fluid Pharmaceris to mój numer 1 !
    Najlepszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo nie miałam nic z tych produktów - czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba skuszę się na ten podkład :) świetna promocja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zobaczyłam w gazetce i musiałam go kupić przed zimą :)

      Usuń
  4. Mam ten sam lakier. Podkład wydaje się być fajny, chętnie przeczytam jego recenzję:)

    OdpowiedzUsuń