sobota, 21 września 2013

IT'S SKIN AZJATYCKIE SERUM ROZJAŚNIAJĄCE PIEGI I PRZEBARWIENIA PO TRĄDZIKU

Mimo zakończonego (sukcesem) leczenia dermatologicznego trądziku na mojej twarzy pozostało, jeszcze kilka śladów po tej przypadłości. Z pomocą przyszło mi azjatyckie serum rozjaśniające piegi i przebarwienia po trądziku WH Effector. Kiedy tylko wróciłam ze spotkania w Sosnowcu, musiałam je wypróbować.



Po otwarciu perłowego opakowania moim oczom ukazała się szklana pipeta i przezroczysty lekko oleisty płyn o delikatnym zapachu. Po oczyszczeniu twarzy postanowiłam nałoży kilka kropel na twarz i delikatnie wmasować. Substancja mimo, że oleista nie powoduje efektu tłustej skóry, natomiast wspaniale ją rozświetla. Dodatkowym efektem, który zauważyłam jest zasuszanie powstających wyprysków i wągrów.
Produkt dzięki dozownikowi jest bardzo wydajny, przy codzinnym stosowaniu po trzech tygodniach zostało mi ok. 1/3 buteleczki.

Miałyście już do czynienia z tego typu serum? A może miałyście inne z serii It's skin?


Według producenta:

Serum z Arbutyną działa rozjaśniająco na skórę twarzy, leczy stany zapalne skóry oraz łagodzi podrażnienia, dzięki czemu można stosować je w terapii trądziku. Arbutyna jest także naturalnym filtrem zatrzymującym promieniowanie UV (A, B, C)

Skład:

Water, butylene glycol, glycerin, polyglutamic acid, arbutin, milk protein extract, cudrania tricuspidata bark extract, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, methylparaben, carbomer, frangrance, trietholamine, disodium EDTA.

Według mnie:

Plusy:

+ rozjaśnia przebarwienia
+ rozjaśnia piegi
+ zasusza nowo powstające wypryski
+ nie tworzy tłustej maski
+ ładnie rozświetla buzię
+ nie przesusza skóry twarzy
+ delikatnie pachnie
+ ma wygodny aplikator
+ jest wydajny

Minusy:

- cena ok 60 zł/ 30ml
Ocena: 5.0/5.0 mimo ceny godny polecenia

Serum oraz inne azjatyckie produkty możecie nabyć w sklepie Urbancupid.

11 komentarzy:

  1. Ja na przebarwienia, piegi i blizny używałam Evolet Scar i działanie było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi nieźle !
    mam wersję nawilżającą i również doskonale rozświetla cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt mam nadzieje, że kiedyś go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie,że nie przesusza,ale szkoda że taki drogi;/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna recenzja :)

    Pozwoliłam sobie wrzucić 'zajawke' Twojego posta na Polskich Blogach Kobiecych na Świecie, oczywiście z przekierunkowaniem na Twojego bloga :)
    Buziaki. Proszę o kontakt w razie pytań
    KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak wygląda ten dozownik w środku bo nie wstawiłaś fotki czy jest on praktyczny w użyciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zwykła pipeta, ale wygodna http://www.apo-discounter.pl/images/product_images/popup_images/03159310.jpg

      Usuń
  7. Ja myślałam nad tym z witaminą C, ale na razie trzeba czekać na dostawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. It's Skin to koreanska firma, nie japonska ;-)

    OdpowiedzUsuń