poniedziałek, 9 września 2013

EFEKTIMA PEELING Z KWASEM MIGDAŁOWYM I MASKA DO STÓP Z WYCIĄGIEM Z BERGAMOTKI

Dziś mam dla was recenzję peelingu z kwasem migdałowym i maski do stóp z wyciągiem firmy Efektima, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Sosnowcu. Jak już wcześniej wspominałam od lat zmagam się z problemem przesuszających się stóp i dłoni, dlatego produkt Efektimy wydał się dla mnie idealny. Jak się sprawdza? Zapraszam do przeczytania recenzji.
A może wy miałyście z nim do czynienia? Jakie są wasze odczucia?


 

1 Etap - PEELING


Według producenta:

Skład:

Paraffinum Liquidum, Polydecene, Glycine Soja (Soybean) Oil, Methyl Glucose Sesquistearate, Mandelic acid, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Lactic Acid, DMDM Hydantoin/Methylparaben, Propylparaben/Phenoxyethanol, Sodium Bicarbonate, Parfum/Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene

Według mnie:

Kremowy peeling stworzony dla nowoczesnych kobiet. Działa szybko i skutecznie, bez konieczności przeprowadzania żmudnych i czasochłonnych zabiegów.
Dzięki precyzyjnemu połączeniu kwasu migdałowego, kwasu mlekowego oraz oleju sojowego, który zawiera również witaminę E, preparat działa błyskawicznie, przywraca stopom ich zdrowy wygląd, pozostawiając skórę miękką i gładką. Peeling reguluje odnowę komórkową, złuszczając wierzchnie warstwy naskórka (zrogowacenia), przywraca zniszczonym stopom odpowiedni poziom nawilżenia sprawiając, że skóra pozostaje intensywnie wygładzona, miękka i miła w dotyku.

Plusy:

+ ma ładny zapach
+ wygładza skórę
+ nie uczula
+ ma wygodne, jednorazowe opakowanie
+ dobrze się rozprowadza
+ jest łatwy do usunięcia (papierowy ręcznik)

Minusy:

- nie zauważyłam efektu złuszczającego


2 Etap - MASKA


Według producenta:

Dzięki precyzyjnemu połączeniu gliceryny, mocznika, parafiny, wyciągu z bergamotki, masła Shea oraz Dermosoft Decalact działanie maski jest silne i długotrwałe. Intensywnie zmiękcza i dogłębnie nawilża. Jest doskonałym preparatem na przesuszoną i zrogowaciałą skórę stóp. Po jej zastosowaniu popękana skóra na piętach staje się wygładzona, miękka i miła w dotyku.
Ponadto posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne. Jest także ukojeniem dla przemęczonych i bolących stóp.

Skład:

Glycerin, Aqua, Urea, Paraffinum Liquidum, Shea Butter, Caprylic/Capric Triglycerides, Sodium Caprinoyl/Lauroyl Lactylate, Citrus Aurantium, Bergamot Fruit Extract, Cetyl Alcohol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben/Phenoxyethanol, Lacid Acid, Parfum/Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene

Według mnie:

Plusy:

+ nawilża i zmiękcza stopy
+ działa relaksująco
+ wygodna saszetka
+ dobrze się rozprowadza
+ dostępność (sklep online, rossmann, drogerie)

Minusy:

- krótkotrwałe działanie
- długo się wchłania

Ocena: 3/5 

Cena: ok. 2,50 zł

Jeśli nie macie problemów z przesuszającymi się stopami, możecie spokojnie wypróbować ten produkt, 2,50 nie powinno zbytnio obciążyć waszego portfela :)



4 komentarze:

  1. jeszcze jej nie używałam, ale według Twojej recenzji to taki średniaczek szczerze mówiąc ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, na moich stopach efekt można było odczuć przez 3 godziny :(

      Usuń
  2. Oo jeszcze czegoś takiego nie próbowałam :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mimo wszystko uwielbiam takie kosmetyki do stópek :)


    zapraszam do mnie na konkurs preska :)

    paulinowyblog.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-preska.html

    OdpowiedzUsuń