niedziela, 29 września 2013

BRONZER I RÓŻ W JEDNYM, CZYLI MAGICZNE KULCZKI GIORDANI GOLD OD ORIFLAME

Przez wiele lat mój codzienny makijaż składał się z podkładu, tuszu oraz korektora i czasami kresek, jednak przy mojej dość jasnej karnacji i włosach, bywał dni kiedy wglądałam jak umarlak. Eksperymenty z bronzerami i różami wykonywałam dość często, jednak w każdym coś mi nie pasowało, jak nie kolor to konsystencja. Jakiś czas temu natrafiłam na kulki brązująco- rozświetlające marki Oriflame. Początkowo używałam go sporadycznie ' od wielkich wyjść' jednak ostatnio towarzyszy mi niemal codziennie. Kulki mają idealny rozmiar (w typowym bronzerze są ciut za małe i 'wbijają się w pędzel) i kolory, dzięki czemu dopasowują się niemal do każdej karnacji. Również po wielu próbach uznałam, iż do nakładania najlepiej sprawdza się pędzel kabuki, który równomiernie rozprowadza produkt. A wy miałyście do czynienia z kolorówką Oriflame? Może macie inne sprawdzone róże cz bronzery?



Według producenta:

 Zakręć pędzlem wśród perełek i omieć nim twarz, aby nadać cerze naturalny blask i aksamitny wygląd. Puder wzbogacony miką i krzemionką optycznie redukuje niedoskonałości i fantastycznie rozświetla twarz. 25 g Zakręć pędzlem wśród perełek i omieć nim twarz, aby nadać cerze naturalny blask i aksamitny wygląd. Puder wzbogacony miką i krzemionką optycznie redukuje niedoskonałości i fantastycznie rozświetla twarz. 25 g



Według mnie:

Plusy:

+ dobrze się rozprowadza
+ ma wygoną konsystecję
+ kolor idealnie się dopasowuje
+ ma wygodne opakowanie z lusterkiem
+ nie uczula

Minusy:

- Jak na razie brak

6 komentarzy:

  1. Mam kuleczki brązujące i są świetne. Opakowanie jest jednak trochę tandetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki. :)
    Nie posiadam ,a ni tego ,a ni tego.
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam brązer w kulkach z Avon, ale był zbyt pomarańczowy. Na te bym się nawet skusiła gdyby nie ich dość wygórowana jednak cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie weszłam na stronę oriflame i cena mnie zszokowała, kupowałam go z kilka miesięcy temu i na pewno tyle nie dałam, musiał być na promocji.

      Usuń
  4. z GG używam tylko podkładów mineralnych

    OdpowiedzUsuń