sobota, 24 sierpnia 2013

UNDER 20 OCZYSZCZAJĄCO-MATUJĄCY TONIK

Jak już kiedyś wspominałam toniki bardzo rzadko goszczą wśród moich kosmetyków, jednak na porządku lipca postanowiłam kupić go na wyjazd, aby w ciągu dnia móc przemyć skórę. Trafiło na Under Twenty ATNI ACNE, prawde powiedziawszy tu już moje drugie podejście do tego produktu. Pierwszy raz kupiłam go kilka lat temu, ale wtedy miałam całkowicie inną skórę (trądzik i przetłuszczająca strefa T przeplatała się z alergiczną i suchą jak papirus skórą) dopasowanie jakiegokolwiek kosmetyku było porażką, nawet dermatolodzy załamywali ręce. Jednak po kilku latach i leczeniu tabletkami (nie suplementami) moja skóra twarzy już nie sprawia tylu problemów, wiadomo raz na jakiś czas pojawią się niedoskonałości. Ale wracając do tematu, tym razem tonik sprawdził się znakomicie. Delikatnie odświeżał i matował skórę, nie wywołujące efektu przesuszenia. A wy używacie toników? Może miałyście z nim do czynienia?




Według producenta:

Idealny do codziennej pielęgnacji skóry z niedoskonałościami. Innowacyjna kompozycja składników odpowiednich dla cery wrażliwej sprawia, że tonik jest nie tylko skuteczny, ale również delikatny dla skóry.
Wskazania: cera wrażliwa, alergiczna ze skłonnością do powstawania niedoskonałości

Według mnie:

Plusy:

+ oczyszcza
+ nie uczula
+ delikatnie matuje
+ ładnie pachnie
+ jest wydajny
+ ma wygodne opakowanie

Minusy:

- nie sprawdza się przy większych zmianach trądzikowych

1 komentarz:

  1. nie miałam go i raczej nie używam toników, walczę z niedoskonałościami więc używam bardziej drastycznych rozwiązań :))
    ale ciekawy produkt..:))

    OdpowiedzUsuń