czwartek, 8 sierpnia 2013

TERMOOCHRONNA MGIEŁKA MARION

To nie żadna tajemnica, że prostownica i suszarka niszczą włosy, ale są produkty, które mają za zadanie częściowo ochronić włosy przed wysoką temperaturą. Ja już niestety od kilku lat uzywam prostownicy prawie codziennie i prawie tyle samo czasu szukam odpowiedniego produktu chroniącego przed gorącem. 2 miesiące temu w drogerii natchnęłam się na mgiełkę ochronna Marion. Promocyjna cena 6.5 zachęciła mnie do wypróbowania, jednak do dziś mam mieszane uczucia co do tego produktu, z jednej strony końcówki mniej się niszczą, z drugiej strony produkt powoduje szybsze przetłuszczanie włosów. Miałyście już może z nim do czynienia? Czym chronicie swoje włosy?


według producenta:

Mgiełka bez spłukiwania stworzona została specjalnie do ochrony włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury podczas używania suszarki, prostownicy lub lokówki. Unikalna formuła zawiera kopolimery, które pozostawiają na włosach specjalny film zabezpieczający włosy przed wysuszeniem, dzięki czemu stają się one mocniejsze, sprężyste i są łatwiejsze do modelowania.
- włosy są miękkie i elastyczne
- nadaje im zdrowy wygląd i aksamitny połysk
- zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów.

według mnie:

plusy:

- chroni końcówki
- jest wydajny
- ma wygodne opakowanie
- ładnie pachnie

minusy:

- skleja włosy
- nie chroni całych włosów

Ocena: 2,5/5

1 komentarz: