środa, 14 sierpnia 2013

SPOSÓB NA SIŃCE I CIENIE POD OCZAMI - ŻEL ARNIKOWY

Dziś chciałabym wam przedstawić mój sposób na sińce i worki pod oczami, ale nie tylko. Na żel po raz pierwszy trafiłam po "wypadku" na rowerze. Moje nogi pokrywały różnokolorowe sińce, od znajomej jednak dowiedziałam się, że świetnie niweluje zasinienia i worki pod oczami. Postanowiłam więc spróbować i do dnia dzisiejszego nie znalazłam nic równie dobrego. Żel kosztuje ok 11 zł i bardzo dobrze się wchłania. Miałyście już z nim do czynienia? Może macie jakiś inne sposoby na worki?





Według producenta:

Zawarty w żelu ekstrakt z arniki obkurcza drobne naczynka, zmniejsza ich widoczność, delikatnie chłodzi, działa kojąco i łagodząco. Przyspiesza gojenie mikrourazów i wchłanianie siniaków np. po zwichnięciach, stłuczeniach. Stosowany pod oczy zapobiega sińcom, podpuchnięciom i workom. Dobrze się wchłania.

Zdrowa, wypoczęta skóra wokół oczu, bez pękających naczynek, podpuchnięć i „worków” pod oczami.

Według mnie:

Plusy:

+ łagodzi sińce
+ zmniejsza "worki" pod oczami
+ dobrze się wchłania
+ jest wydajny
+ jest niedrogi
+ nie uczula
+ ma działanie chłodzące

Minusy:

- jak na razie brak

7 komentarzy:

  1. muszę wypróbować, bo ostatnio mam problem z cieniami pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pod oczy to go nie stosowałam, bo jakoś nie byłam przekonana ale teraz to już muszę to wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten żel i u mnie niespecjalnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki fajny :) będę musiała się w niego zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używałam i też jestem bardzo zadowolona. Floslek'a polecam też kosmetyki do pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń