poniedziałek, 19 sierpnia 2013

ROSSMANNowy PUDER DO STÓP Z MENTOLEM


Wakacje już powoli zbliżają się ku końcowi, ale ja mam dla was (już chyba ostatnią w tym roku) recenzję odświeżającego pudru do stóp. Osobiście stosowałam puder zarówno bezpośrednio na stopy, jak także sypałam do butów. Jest to jeden z moich ulubionych produktów do stóp na lato. A wy macie jakieś sprawdzone produkty?



Według producenta:

Dezodorant do odparzonych i zmęczonych stóp. Zawiera czynne substancje zwalczające bakterie powodujące powstawanie nieprzyjemnego zapachu potu. Działa dezynfekująco i zapobiega rozwojowi grzybicy stóp. Mentol i kamfora schładzają stopy i nadają im uczucie świeżości. Skóra stóp staje się delikatna i aksamitnie gładka.

Według mnie:

Plusy:

- cena
- ładnie pachnie
- odpręża stopy
- jest wydajny
- schładza stopy
- nie przesusza stóp

Minusy:

- trzeba uważać, żeby nie sypnąć za dużo

5 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam ale widzę że warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo fajny, na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze, ale z tego co piszesz, to jest godny uwagi.:)

    OdpowiedzUsuń