środa, 21 sierpnia 2013

NOWE PRZESYŁKI

Dziś kilka ostatnich przesyłek z produktami, które będę niebawem testować. Może miałyście coś z tych produktów? Znacie te firmy?

Pierwsza przesyłka to suplementy od BIOGARDEN, najbardziej zależało mi na skrzypie, ponieważ mam bardzo słabe włosy (mimo, iż paznokcie są dość mocne), w przesyłce znalazły się również inne produkty. Jakie? Zobaczcie poniżej :)



Kolejna przesyłka od PIĘKNA POLKA zawierała zestaw maseczek kolagenowych: pod oczy, na twarz i... na biust (dopiero po dokładnym przeszukaniu sklepu poznałam ich przeznaczenie.





Ostatnia już przesyłka zawierała odżywkę do rzęs i brwi NEWVITALASH z którą wiążę duże nadzieje, bo stan moich rzęs pozostawia wiele do życzenia.


Przypominam również o wyniku rozdania, który znajdziecie w ostatnim poście :)

7 komentarzy:

  1. Też chciałabym taką odżywkę do rzęs. :D

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo fajnych przesyłek. Czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też bym sie skusiła na tą odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemnego testowania,czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania :) czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka do rzęs od jakiegoś czasu mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń