czwartek, 29 sierpnia 2013

NIEZAWODNA MAŚĆ NATŁUSZCZJAĄCA LINOMAG

Linomag to produkt, który kojarzę już od dzieciństwa. Zapomniany przez wiele lat, trafił do mojego koszyka kilka miesięcy temu przy okazji leczenia strupków po "wypadku" rowerowym. Jak wiadomo strupy, szczególnie te o większej powierzchni, podczas gojenia strasznie się przesuszają, ciągną i swędzą. Wtedy warto użyć linomagu, maść dobrze natłuszcza i zapobiega swędzeniu, dzięki niemu szybciej goi się rana, nie mamy również niebezpieczeństwa zahaczenia suchym końcem o kant ubrania (bolesna sytuacja). Linomag stosuję również przy bardzo dużym przesuszeniu skóry dłoni. Miałyście już z nim do czynienia? W jaki sposób go stosowałyście





Według producenta:

Maść polecana jest do pielęgnacji skóry zarówno niemowląt od pierwszych dni życia jak i dorosłych. Doskonale natłuszcza i nawilża skórę, zmniejszając jej suchość i złuszczanie, redukując wpływ niekorzystnych czynników zewnętrznych.

Wskazania do stosowania:
wspomagająco w chorobach skóry, takich jak:
Odparzenia
Wyprzenia
Wyprysk
Stany nadmiernej suchości skóry
Łagodzenie objawów łuszczycy

Według mnie:

Plusy:

+ dobrze natłuszcza
+ ma delikatny zapach
+ nie uczula
+przyspiesza gojenie
+ cena
+ dostępność

Minusy:

- jak na razie brak

7 komentarzy:

  1. coś mi mówi ta nazwa, ale nie wiem czy kiedyś miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, marka istnieje już długo. Wcześniej były w ciut innym opakowaniu :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze tej maści,ale będę musiała jej poszukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś dostać w każdej aptece ;)

      Usuń
  3. u mojego dziecka nie sprawdził się wogule wyrzuciłam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystkich kosmetyki działają tak samo. A na co (jaki problem skórny) stosowałaś Linomag?

      Usuń
  4. Ja go stosuję do butów w miejsca gdzie mnie obdzierają. powoduje, że skórka buta robi się miękka i moje stópki nie cierpią ;)

    OdpowiedzUsuń