sobota, 10 sierpnia 2013

KOSMETYCZNE PRZESYŁKI Z TEGO TYGODNIA

Dziś w poście przesyłki z ostatniego tygodnia. Pierwsza przesyłka od PRODUKTY NATURALNE dotarła do mnie w opłakanym stanie, rozszarpana koperta włożona w foliowy worek i podpisana przez pracownika poczty ( jak ja kocham Pocztę Polską) zawierała wiesiołkowy tonik i pomadkę.


Druga przesyłka podbiła moje serce, zestaw od GALERIA WDZIĘKU przeszedł moje wszelkie oczekiwania. Kosmetyki mineralne okazały się idealnie pasujące do mojej karnacji.  Jednak jeszcze większym uczuciem darze pędzle, które są niesamowicie miłe w dotyku. Już wkrótce recenzje.








Mieliście już może doświadczenia z tymi firmami? Co sądzicie o ich produktach?


6 komentarzy:

  1. boskie paczuszki! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy.Świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga przesyłka zdecydowanie skradła moje serducho!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współprac,czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń